MÁV- PANASZKÖNYV!? Érdemes panaszt tenni a MÁV-nál, az információt megtagadó és bunkó dolgozók miatt vagy hagyjam a fenébe?
Kelenföldön történt az eset, hogy a Szombathelyi vonatomat próbáltam megtalalni, ami (Ljubljana) néven volt megtalalhato mint később kiderult, de ugye a vonatjegyen ez nincs feltuntetve.
A kedves kolléganő, leorditva a fejemet, annyit mondott, miután megmertem kérni, hogy a rendszerben nézzen már utána, honnan indul a vonat, hogy "én bent ülök, te kint állsz, én nem fogom neked megnezni"
Pontosan nem emlékszem, de nagyon csúnya volt:-)
Nekem sz*rul esett...
Több eset is történt a mai napon, elég elgondolkodtató, hogy milyen embereket foglalkoztat a MÁV.
Kell írni. Minél többben bejelentenek egy majmot, annál biztosabb, hogy kiteszik a szűrét.
eszrevetel@mav-start.hu -ra írhatsz, vagy a pénztáraknál kérheted személyesen a panaszkönyvet.
Írj le minden adatot amivel minél könnyebben beazonosítható a személyzet. Dátum, órapers-kb, vonataid iránya, célállomása, jegyed másolata is mehet csatolmányba.
Sokáig tart mire körbeér a cégen belül az ügy, ne számíts gyors válaszra.
Köszönöm szépen mindenkinek!
Írok mindenképp az email címre! 🥺
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!