A BKK panaszkönyvébe beírtakra mennyi idő elteltével kötelesek válaszolni?
A szolgálatukat végzik, ez az előírás, vagyis ha csak ez történt, akkor kár a gőzért.
A diákbérlet jogosságát (akkor még, a matrica meglétét), én nálam is nézték - a BKK előtt, a BKV ellenőrök. Máshol is ez a szokásos eljárás, ha diákbérlettel akar valaki kedvezményt igénybe venni. Nem az számít, hogy "nézz rá, ő még, gyerek!", mert ezzel, semmire sem lehet menni.
A kérdésed magyarázatából, meg nem tűnik ki, hogy valami más, negatívum érte a lányodat (helytelenül viselkedtek vele).
Szemét ellenőr, el merte kérni a lányod diákigazolványát gondolom...
Sokszor nincsenek a helyzet magaslatán az ellenőrök, de azért az utasok is megérik a pénzüket...
Szerintem kár pazarolni az időt, hogy a BKK panaszkönyvébe írj, maradj otthon, írj tele egy A4-es lapot a problémáiddal, és tedd bele az iratmegsemmisítőbe! A végeredmény ugyanaz lesz.
A BKK kínosan ügyel a propagandájára, Facebook oldalukra ha egy kicsit is negatív dolgot mersz írni (építő jelleggel akár), törlik a hozzászólásod, és nagy eséllyel kitiltanak. Struccpolitika uralkodik a cégnél, a panaszokkal nem foglalkoznak jelentősen.
Kérdező:
Kár volt privátot írnod. Egy jogszerü ellenőrzés miatt (mivel másról nem írtál), meg kár panaszkodni - mert ez, az volt, még akkor is, ha ezt, nem is akarjátok elfogadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!