Megtévesztő ár miatt írtak a panaszkönyvbe,mi a teendő?
Figyelt kérdés
Eladó vagyok, az üzlet árváltozás alatt van folyamatosan,egy termék 2 helyen is ki volt téve,egy helyen a reális árral, másik helyen még az akciós ára maradt kint,a vásárló beírt a panasz könyvbe,jogosan. mi a teendő? Mit lehet válaszul írni? Kell kártérítést fizetni? Illetve büntethetnek ezért? Az árat nyilván korrigáltuk.2022. máj. 13. 17:46
1/4 anonim válasza:
Büntethetik a céget avagy a tulajt.
Azonban kétséges, hogy tovább megy az átlagember a fogyasztóvédelem felé az ügyben.
2/4 A kérdező kommentje:
És ha nem viszi tovább a fogy.védelemhez...? A fogy.védelem mondjuk jön fél év múlva ellenőrizni és belenéz a vásárlók könyvébe, utólag büntethet ilyenért ?
2022. máj. 13. 18:30
3/4 anonim válasza:
Ha már te, mint eladó foglalkozol a témával: miért nem adtátok oda neki az akciós áron?
4/4 anonim válasza:
Ilyenkor kötelességed neki az olcsóbb áron odaadni.
Ezt miért nem tudod?
Megkapta az olcsóbb áron?
Ha nem, akkor joggal panaszkodik.
Ha visszajön, rendezd el a dolgot, és utána beírhatjátok (együtt) a panaszkönyvbe, hogy rendben van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!