Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha meghosszabbítanák a 3-as...

Ha meghosszabbítanák a 3-as metrót a reptérig, mik lennének a közbülső állomások?

Figyelt kérdés
Tudom, hogy már a feltételezés is sci-fi kategória, de azért érdekelne.
2022. máj. 26. 07:58
 1/9 anonim ***** válasza:
72%
Brenner János park/Lakatostelep, Szemeretelep, Hotel Superior/áruházak, Repülőtér
2022. máj. 26. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
22%
Miért lenne sci-fi? Megoldani meg lehetne, csak a városvezetés szarik bele.
2022. máj. 26. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

#1 Köszi!

#2 Azért sci-fi, mert soha nem lesz belőle semmi, az általad is említett okból :)

2022. máj. 26. 12:37
 4/9 anonim ***** válasza:
85%
#2 véletlen városvezetést írtál a kormány helyett.
2022. máj. 26. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
37%

Dehogy szarik bele a kormány, csak ugye amíg a nímet nem adja, addig nem fejleszti a vasutat, kvázi a zsarolás részeként.


Kérdező , a reptérre nem az M3 metró, hanem a 100a vasútvonal lesz kivezetve jelen állás szerint, Pestszentlőrinc végpont felőli végén ágazva ki a mostani vonalból, a 2-es terminálnál föld alatti állomással , Monor kezdőpont felőli vègén vezetve vissza a jelenlegi vasútvonalba. Értelemszerűen a mostani vonal is megmarad az elővárosi forgalom miatt.

2022. máj. 26. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
54%
* Amíg a német nem adja a repteret
2022. máj. 26. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
58%

#5 Jól írja, a vasút odavezetése a prioritás, több értelme is van, mint a metrónak.

Abban viszont nincs igazad, hogy a vasút nem-fejlesztésével zsarolná a kormány a külföldi tulajokat. Ellenkezőleg, ők azok, akik nem engedik keresztül vezetni a vasutat, ezért is lenne jó az állami visszavásárlás.

2022. máj. 26. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

A pestieknek a metró lenne a prioritás (hiszen rengetegen átszállás nélkül juthatnának el a repülőtérre, Újpest és a Belváros térsége lenne a nagy nyertese ennek), mindenki másnak inkább a vasút (Szolnok, Kecskemét, Szeged, Debrecen, Békéscsaba, Nyíregyháza, Miskolc is átszállás nélkül elérhető lenne az új szárnyvonallal, és akkor még nincs sem Déli összekötő, sem alagút).

A repülőtér jelenleg jól elvan kötöttpályás kapcsolat nélkül, őket nem érdekli, hogy taxival, busszal, gyalog vagy autóval jutnak-e el oda. Szerintem nem is lenne lényegesebb több utas a repülőtéren sem metróval, sem vasúttal, "mindössze" kényelmesebb, egyszerűbb, gazdaságosabb lenne a megközelítése.

2022. máj. 26. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

"A repülőtér jelenleg jól elvan kötöttpályás kapcsolat nélkül, őket nem érdekli, hogy taxival, busszal, gyalog vagy autóval jutnak-e el oda."

Annyiban érdekli a tulajokat, hogy az állami vasút után ők nem kapnának pénzt (hacsak nem fizetne persze nekik az állam, de ez nem valószínű), de a parkolásért pl. szedhetnek pénzt, vagy a taxisoktól is, hogy beengedjék őket, meg talán a BKK is fizet érte, hogy bemehessenek a buszok, ebben nem vagyok biztos.

2022. máj. 26. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!