Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Sokkal kihasználtabb lenne az...

Sokkal kihasználtabb lenne az M4-es metró, ha Madárhegy és Újpalota között közlekedne? Megérné meghosszabbítani mindkét irányban?

Figyelt kérdés

2022. máj. 17. 19:11
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
63%

1. Az eldöntendő kérdések bénák.

2. A 4-es metró az eredeti terveiben DBR metró néven szerepelt. DBR = Dél-Buda - Rákospalota (tehát, nem kérdés, hogy meg kell hosszabbítani, hiszen, az lett volna az eredeti rendeltetése is, nem ez a csonka-metró, ami most van.)

2022. máj. 17. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
96%
Ha utaztál már csúcsidőben a 4 es metrón akkor egy kicsit sem akarnád hogy kihasználtabb legyen.
2022. máj. 17. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
95%
Sokkal, különösen az újpalotai meghosszabbítással.
2022. máj. 17. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
74%

"Ha utaztál már csúcsidőben a 4 es metrón akkor egy kicsit sem akarnád hogy kihasználtabb legyen."

A 4-es metró csúcsidőben sincs csúcsra járatva, elég szépen lenne még tartalék a rendszerben.

2022. máj. 17. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
40%
4: Milyen gyakran használod a 4 es metrót?
2022. máj. 17. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
96%

5-ös, azt ne feledd, hogy a jelenlegi vonatmennyiséggel is lehetne még sűríteni a járatokon. Tehát ha zsúfoltnak is érzed, még messze nincs csúcsra járatva.


Kérdező, nyilván még több utasa lenne, de a madárhegyi végállomás egy marhaság. A Budaörs-Biatorbágy-Törökbálint háromszögben van a dugózóna vége, oda kell óriási P+R és ráhordó kapacitás, ráadásul így Budaörs legsűrűbben lakott területei is metróval elérhetővé válnának.

2022. máj. 17. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
90%

Hatos neked Teljesen igazad van Csak az a helyzet hogy a kérdésben érzem azt a valakik által szorgalmasan sulykolt baromságot hogy a 4 es metróra nincs szükség mert az egy idióta láz álma volt és fölöslegesen fizettünk ki rá százmilliárdokat. Ez az irányzat nyomatja orrba szájba hogy a 4 es metró kihasználatlan meg a kutya se utazik vele.

Amikor megnyílt ott laktam a Bikás Park közelében és azt tapasztaltam hogy meg sűrítették a felszíni közlekedést új buszjáratokat indítottak a 4 es metró vonalán csakhogy bizonygatják hogy mennyire nincs rá szükség.

2022. máj. 17. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%
Én úgy tudom, hogy eredetileg a Bosnyák tértől akarták elkezdeni az építést, csak akkor nem jutott volna el Kelenföldig, mert arra már nem lett volna elég pénz.
2022. máj. 17. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
100%
Így is kihasznált, az tény, hogy relatív sokat játszott a politika azzal, hogy hol párhuzamos járatokat sűrített, hol más járatokat szervezett át.
2022. máj. 17. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
100%

Ettől függetlenül a metró jó dolog, tény, hogy meg kellene hosszabbítani.


Hosszú távon jót tenne ha Budaörsi rész is be tudna csatlakozni illetve Újpalotát is nyilván fellendítené a közvetlen metró járat.

2022. máj. 17. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!