A Keleti-pályaudvartól Újpalota felé a közeljövőben (mondjuk 10-15 éven belül) megvalósul az M4-es metró meghosszabbítása, vagy visszaépítik a villamospályát, és újraindítják a 44-es és 67-es járatokat?
4-es, az a hosszabbítás is valahol a sor végén van. Persze, jó üzlet a tervezés, még értelme is van (engedélyes terv megléte esetén le lehet csapni a forrásokra akkor, ha azok hirtelen szabadulnak fel pl. más projektek csúszása és a határidő közeledte miatt), de sokat nem kell várni tőle.
Most a déli körvasút fejlesztése a kormányzati favorit, igazából tud is segíteni valamennyit a fővároson. De az igazi ászok megtérülési mutató és politikai támogatottság tekintetében most az M5 metró és az M2-H8 összekötések, várhatóan ezek viszik majd el a Budaoesten elkölthető közlekedésfejlesztési források zömét a következő uniós költségvetési ciklusban , és ebben a sorrendben.
"Jelenleg a 3-as meghosszabbításának a tervezése zajlik Káposztásmegyer felé. "
Igen, jelenleg... 1976 óta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!