A volán megnézi az email-be írt panaszokat?
Sajna elég nagy kellemetlenséget okozott a késésével az egyik buszsofőr, mert egy másik buszt lekéstem miatta. 20 perc késés volt. Ezzel én ugye több órát késtem, onnan ahova el szerettem volna jutni.
Az ilyen panaszokat megnézik, esetleg tesznek valamit? Vagy csak írtam feleslegesen egy panaszlevelet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kicsit hasonló téma, vonatpótló busznál a két hónapig tartó átépítés idejére alkalmi megállót neveztek ki. Megírtam a Startnak, hogy ez miért nem jó, hol kellene inkább megállni, és az mennyivel lenne jobb az utasoknak, Google-térképen bejelölve a helyeket.
Néhány hét múlva pluszban kinevezték megállónak azt a helyet is, amit én ajánlottam. Az idei újabb vonatpótló buszozásnál már csak az általam javasolt megállóban állt meg a busz, mert az eredeti helyen csak nagyon ritkán volt le- és felszálló, amikor mindkét helyen lehetett.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha fogadják a panaszodat, arról mindig visszajelzést kapsz. Én is most tettem a héten újra mondjuk úgy inkább észrevételt. A visszajelzésben az áll szó szerint:
"Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk, és válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek."
Ez eleve egy pontatlan megfogalmazás, hiszen nem derül ki, hogy 30 munkanap, vagy 30 naptári napról beszélünk. Volna még hova fejlődnie a Volánnak. Én tovább vinném az ügyet a közlekedési hatóság fele. Miután megtettem, felhívnám a volánt, hogy az ígért 30 nap letelt, számítsanak felsőbb megkeresésre.
Én a héten jártam úgy, hogy helyközi járattal mentem melóba. Reggel késésben voltam, és ezért a városon belül is helyközi járatra szálltam fel. Megállója volt a busznak ráadásul a sofőr is ismerős volt mivel gyakran utazom azzal a járattal, amit visz. Trehány ember, mert ha szabin van, valahogy a kollégái mindig időben érkeznek, de ő sosem tud. Lényeg a lényeg 3 megállót mentem a városban, aztán leszálláskor közli velem, hogy ő nem helyijárat. Hát gondoltam magamban sorry, miattad nem várok +10-15 percet másik buszra, drágább menetjegyet meg nem veszek helyijáratra. Megírtam a volánnak, mert egyébként flegma nem volt, hogy meg se próbáljon azzal kísérletezni, hogy nem áll meg máskor a megállóban, mert akkor készülhetnek panaszok kezelésére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!