Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A volán megnézi az email-be...

A volán megnézi az email-be írt panaszokat?

Figyelt kérdés

Sajna elég nagy kellemetlenséget okozott a késésével az egyik buszsofőr, mert egy másik buszt lekéstem miatta. 20 perc késés volt. Ezzel én ugye több órát késtem, onnan ahova el szerettem volna jutni.


Az ilyen panaszokat megnézik, esetleg tesznek valamit? Vagy csak írtam feleslegesen egy panaszlevelet?


2022. jan. 4. 08:47
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

Természetesen megnézik, és válaszolnak, és valószínűleg meg is kérdezik a sofőrt, hogy mi volt az oka a késésnek. Utána tudnak nézni GPS-en, hogy álldogált-e esetleg egy kocsma előtt, vagy folyamatosan haladt, csak mondjuk a nagy forgalom miatt túl lassan.

Ha valami felróható dolgot tett a sofőr, akkor le...sszák, vagy ha olyan dolog, akkor még a fizetésében is meg fog látszódni.

De tőled csak elnézést fognak kérni, arra nem nagyon van esély, hogy a kivizsgálás eredményét megírják neked.

2022. jan. 4. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Ez is valami. Legalább mindent megtettem az ügy érdekében.
2022. jan. 4. 09:02
 3/14 anonim ***** válasza:
76%

Persze megnézik. 30 napon belül kapsz is választ. Szeretik az utolsó pillanatra hagyni 26-30. nap. Nekem rendszeresen ez volt. Annyit fogsz kapni, hogy elnézést kérnek, valami forgalmi ürügyre ráfogják. Vagy, hogy rosszul volt a sofőr, és nem tudtak más járatot biztosítani, így az elnézésedet kérik szíves elnézésedért. Engem, amikor itthagytak az ipari park kellős közepén, meg 2x a városban telerakott táskával (nem akartam úgy átmenni a városon, kocsim rossz volt), úgy írtam meg a panaszt, hogy a sofőrök meg se próbálják letagadni, hogy nem láttak, mert az kamu. Ha otthagynak valahol mindig ez az indok. Szakközepesként is számtalanszor be kellett panaszoljam az egyik távolsági járatot, hogy nem vett fel városon belül, meg sem állt, holott kb fél perc volt a kiállása. Addig fajult a dolog, hogy annyiszor panaszoltam be őket, ahányszor otthagytak. Odáig fajult a dolog, hogy két sofőr teljesen depressziós lett, az egyik hisztizett, mint valami fürdős k.rva, hogy ő helyközi járatos és nem vesz fel abban a megállóban, holott megállója volt és bérletem is volt rá, tele meg nem volt. A másik sofőr meg idegbeteg lett. Megmondtam értelmesen mindkettőnek, ha diák vagyok, ha nem, ha tetszik, ha nem addig fogom őket bepanaszolni, amíg meg nem állnak. Inkább elment mindkettő a volántól a napiszintű panasz bejelentés miatt. Visszatérve a másik két sofőrre ez közel két éve volt, hogy otthagytak szintén ráadásul az egyik este, hogy ott írtam, hogy le se tagadják, hogy nem láttak. Mivel nem kis pénzembe került a telefonálgatás, hogy mivan, hogy van, melyik telephelyet kell keresni, benyújtottam a 2-3 ezer forintról szóló telefonszámla költséget is a volán felé. Személyes meghallgatást kértem, mindkét sofőrt berángatták. Volt egy helyszíni jegyzőkönyv vezető valami fazon Pestről, a helyi telephely vezető, és a 2 sofőr velem együtt. A telephely vezető egy igazi bunkó volt, azt, ha megkárosítják az embert, hogy kifizessenek valamit, na az nem megy. Az egyik sofőr volt szíves és elnézést kért személyesen. Egy óra volt, komoly problémákkal, és aki kint volt ember még képviselni ezt az egészet ő jelezte, hogy pontatlan választ adtak a panasz levelemre.


Hosszas utánajárás kérdező, és semmit nem érsz el. Kirúgni nem fogják őket úgysem, és még neked kell meghajolnod a cég előtt annak ellenére, hogy fizetsz, mint a katonatiszt, mintha ők tennének szívességet Neked. Ez a volán.

2022. jan. 4. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
88%
Amikor én 3 éve karácsony környékén panaszt tettem, hogy minősíthetetlen stílusban ordibált és káromkodott velem az egyik sofőrjük, 30 nappal később jött a válasz, hogy ez nem igaz, csak "erélyesen rámszólt" és amúgy is az volt az oka, hogy cigiztem a megállóban és a figyelmeztető jelzés megszólalása után akartam felszállni. Ami persze rohadtul nem igaz, hanem valójában 50 méteres sprintet toltam le, hogy elérjem a buszt, ami a megállóban állt, illetve nem próbáltam meg felszállni, mivel először becsukódott az ajtó 1 méterre tőlem, megálltam, majd kinyitotta.
2022. jan. 4. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:

Azért durva lenne ha azt válaszolnák, hogy jogtalan a panasz mert az is késett amit el akartam érni. :D


Ami nem igaz, mert megnéztem hogy ott van-e még.

2022. jan. 4. 09:20
 6/14 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem is megnézik. Ugyan nem Volán, hanem a helyi közlekedési cégnek írtam egyszer egy panasz e-mailt, miután a sofőr konkrétan otthagyott a megállóban, nem állt meg, még csak nem is lassított. 40 percenként járó járatról van szó, szóval mehettem taxival munkába amellett, hogy fizettem a drága bérletet.

Nem számítottam rá, hogy választ is kapok. Így nagyon meglepődtem, mikor bő fél év elteltével visszaírtak. Leírták, hogy kivizsgálták az ügyet. Egy nagyon tapasztalt, nagyon megbízható sofőrük volt szolgálatban azon a vonalon. Állítása szerint nem voltam a megállóban. Kész, ezzel az ügy lezárva.

Szóval ha írsz is és még válaszolnak is, nagy eredményre ne számíts! Vagy azt írják virágnyelven, hogy hazudsz. Vagy szépen megfogalmazva leírják, hogy vis-major helyzet volt és a forgalmi viszonyokról nem tehetnek.

2022. jan. 4. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Amúgy jó későn válaszolnak. Lehet annyi panaszlevelük van hogy nem győzik olvasni.
2022. jan. 4. 09:34
 8/14 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem ezeknek a panasz levél a napi vicc rovat. Emlékszem dolgoztam én is boltban. Olyan panaszok voltak, hogy a fél iroda bent röhögött és szó szerint a nőnek türtőztetnie kellett magát, aki a válasz levelet írta, hogy ne sírjon a röhögéstől.


Komolytalan sok helyen a panasz kezelés. Meg az is, hogy indokolatlanul késnek sokszor. Én az egész mentalitást alakítanám át ilyen cégnél. Te fizetsz, de az, hogy a sofőrök legjava gátlástalanul meghazudtolja az utast, az minősíthetetlen. Amúgy 30 napjuk van választ adni. Ha 30. napon éjfélig nem fut be a válasz, viszem is következő szintre az ügyet.

2022. jan. 4. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Én nem bagatellizálni akarom a problémádat, mert tudom milyen idegörlő, és kellemetlen csatlakozást lekésni. Főleg ha időpontra megy az ember.

Viszont ez majdnem napi szintű gond a hazai tömegközlekedési vállalatoknál (direkt nem csak a Volánt írom).

A csatlakozást lekésők nagy része nem is tesz panaszt, csak mérgelődik magában, másnapra meg túlteszi magát rajta. Persze ettől függetlenül helyes, hogy te panaszt tettél, de semmi érdemleges nem fog történni sajnos. Maximum rákérdeznek a sofőrnél, ő mond valamit, te meg kapsz majd egy sablon választ.

2022. jan. 4. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Én úgy vagyok ezzel, hogy ha nem szólok, tuti nem változik semmi. Ha megírom, mi működik rosszul, akkor legalább valamekkora esélye van annak, hogy pont egy lelkiismeretesebb brigádon megy át az üzenetem és tényleg változhat valami.


Többnyire én is semmitmondó válaszokat kaptam, de volt olyan menetrendi korrekció, amit idővel megléptek. (Volt indokolatlan le/felszállási korlátozás egy vonalon, azt például eltörölték.)

2022. jan. 4. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!