Miért van ebben a kategóriában egy csomó ember, aki képtelen beismerni a MÁV/BKK legcsekélyebb hibáit is?
Néha egyébként valóban teljesen lényegtelen dolgokban védik pl. a MÁV-ot.
A kedvencem: azért van sok baleset a vasúti átjárókban, mert a sok bunkó, stb. autóvezető nem tudja, hogy a tilos jelzéskor a lámpa nem piros, hanem vörös. Ez a baj, nem az, hogy a tilos ellenére is ráhajtanak a sínekre.
Ezekért a balesetekért nem kellene védeni a vasutat, mert nem is támadja senki, de azért a védelmére kelnek. Az ilyen válaszok csökkentik az érdemi, értelmes válaszok súlyát.
#4
Nem tudom megállapítani, hogy most ez vicc, vagy komolyan gondolod-e.
Nem az említett 3 betűsök valamelyikénél, de közlekedési cégnél dolgozom.
És nem szoktam védeni a legcsekélyebb hibákat, van bőven nagyobb is, egész egyszerűen az szokott bosszantani, amikor valaki az adott közlekedési szolgáltatót mondja el olyan miatt minden sz*rnak, ami igazából az ő felelőssége, és ha képes lenne használni a cég honlapját vagy a megfelelő alkalmazást, egyből nem lenne semmi probléma. Ilyen volt mostanában, aki a kamerafelvételekkel akarta bizonygatni, hogy ő aztán sorban állt a pénztárban, de nem került sorra és ezért a MÁV hibája, hogy megbüntették a vonaton, meg hirtelen az az emberünk ugrik be, aki szerint a HÉV késéseit el akarja tussolni a BKK a futárban. Az ilyen hülyékkél szemben bármikor szívesen védem bármelyik közlekedési céget, egész egyszerűen azért, mert egy rendszert nehogy már a hülyékre, tehetetlenekre vagy szándékosan nem együttműködőkre kelljen tervezni, hanem inkább a normális átlagfelhasználóra :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!