Miknek kellene megvalósulnia, hogy a vasúton nagyobb sebességgel haladhasson a forgalom?
Feltételezem, hogy a sínhez nem kellene hozzányúlni, hiszen a sín az sín, nincs belőle többféle. A vonalvezetéshez vajon hozzá kellene nyúlni? Megvan szabva, hogy adott sebességhez mekkora a maximum sugár? Autóknál ugye a kisodródás miatt van ennek jelentősége, de vonatok kötött pályások, feltételezem, hogy nem tudnak oldalra leborulni a sínről (itt most nem 600 km/h-ra sebességre gondolok nyilván).
Mi a helyzet a térközjelzőkkel és a jelzésekkel (táblák)?
Valaki elmagyarázza miért ennyire hajlékony ez a sín?
https://www.youtube.com/watch?v=6VaAnIu63Kw
Ez miből lehet vajon?
#10 Kösz a választ, értékelem, de a kioktatást inkább hagyjuk. Konstruktív kritikára szívesen válaszolok...
Attól olyan görbe hogy nincs lerögzítve és beszabályozva.
Ugyanolyan anyagból van mint a mellette lévő egyenes sín.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!