Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Vonaton, ha gond van a helyjeg...

Vonaton, ha gond van a helyjeggyel, azért lehet a kalauznál reklamálni?

Figyelt kérdés

Egy érdekes dolog történt múltkor. Nem velem, de kiváncsi lettem.


Szóval valami hiba folytán eladták ugyanazt a helyet kétszer.


Az egyik utas egy idős hölgy volt. Azt mondta, ő már nehezen mozog, nem tud leugrani a vonatról és szaladni a pénztárhoz reklamálni. A másik utas egy fiatalabb ember volt, de ő azt mondta, hogy nem mer visszamenni, mert fél, hogy mire ezt elintézi, elmegy a vonat (ráadásul most már kígyózik a sor a pénztárak előtt, nehezebb átverekedni magad a tömegen, hogy reklamálj).


Elindultunk, jött a kalauz és fél füllel azt hallottam, hogy erről beszélnek.


Azt mondta a kalauz, hogy ez nem az ő felelőssége és, ha az utasnak gondja van a jegyével vagy a helyjeggyel, akkor igenis szálljon le és menjen a pénztároshoz reklamálni.


De, ha a kalauz is ugyanannál a cégnél dolgozik, ahol a pénztáros, akkor nem úgy van, hogy az ő felelőssége is?


Illetve, mi van akkor, ha én pl a Balatonon megveszek egy Bp-Balaton jegyet és az indulás napján Budapesten a helyemen ül valaki, lobogtatva a jegyet, hogy neki is odaszól a jegye? Teleportáljak le a Balatonra vagy verhetem Budapesten az asztalt a pénztárosoknál?


2021. aug. 9. 23:34
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Tényleg van ilyen, nem viccel senki.
2021. aug. 10. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!