Vonaton, ha gond van a helyjeggyel, azért lehet a kalauznál reklamálni?
Egy érdekes dolog történt múltkor. Nem velem, de kiváncsi lettem.
Szóval valami hiba folytán eladták ugyanazt a helyet kétszer.
Az egyik utas egy idős hölgy volt. Azt mondta, ő már nehezen mozog, nem tud leugrani a vonatról és szaladni a pénztárhoz reklamálni. A másik utas egy fiatalabb ember volt, de ő azt mondta, hogy nem mer visszamenni, mert fél, hogy mire ezt elintézi, elmegy a vonat (ráadásul most már kígyózik a sor a pénztárak előtt, nehezebb átverekedni magad a tömegen, hogy reklamálj).
Elindultunk, jött a kalauz és fél füllel azt hallottam, hogy erről beszélnek.
Azt mondta a kalauz, hogy ez nem az ő felelőssége és, ha az utasnak gondja van a jegyével vagy a helyjeggyel, akkor igenis szálljon le és menjen a pénztároshoz reklamálni.
De, ha a kalauz is ugyanannál a cégnél dolgozik, ahol a pénztáros, akkor nem úgy van, hogy az ő felelőssége is?
Illetve, mi van akkor, ha én pl a Balatonon megveszek egy Bp-Balaton jegyet és az indulás napján Budapesten a helyemen ül valaki, lobogtatva a jegyet, hogy neki is odaszól a jegye? Teleportáljak le a Balatonra vagy verhetem Budapesten az asztalt a pénztárosoknál?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!