Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Észak-budapestiek, tudok...

Észak-budapestiek, tudok mondani egyetlen szempontot, ami alapján rosszabb tömegközlekedési szoláltatást kaptok, mint a dél-budapestiek?

Figyelt kérdés
Mert mi, dél-budapestiek nagyon sok szempontot tudunk mondani, ami alapján rosszabb tömegközlekedési szolgáltatást kapunk, mint az észak-budapestiek.
2021. jún. 3. 20:31
1 2 3 4 5
 11/45 A kérdező kommentje:

"Még Dél-Pesten sokat javíthat az M5 metró, nyilvánvaló prioritás ennek a megépítése."


Az ötös metró annyira prioritás, hogy a jelenlegi főpolgármester programjában tudomásom szerint nem is szerepelt.

2021. jún. 4. 13:07
 12/45 anonim ***** válasza:
Ez annál magasabb szintű beruházás.
2021. jún. 4. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/45 A kérdező kommentje:

#12


Attól még kellene a főpolgármester programjában szerepelnie.


De egyébként most nem csak a vonalhálózat kiterjedéséről beszélek, hanem úgy általánosságban mindenről. Például a 4-6-os északi szakaszán volt lámpaprogram, míg a délin nem. Északon vannak pályaudvarok, délen nem.


És mindez annak ellenére történik, hogy délen több ember lakik. Ez a kisebbség diktatúrája.

2021. jún. 4. 18:28
 14/45 A kérdező kommentje:
Karácsony Gergelyről egyébként is tudjuk, hogy északi; a programja is ennek megfelelő. Az M5 nem szerepel a programjában, míg a fogaskerekű meghosszabbítása és az M3 meghosszabbítása (kizárólag északon) szerepel.
2021. jún. 4. 18:38
 15/45 anonim ***** válasza:
100%
Budapest geometriai középpontja valahol Kőbányán van. Észak-Buda és Észak-Pest sűrűbben lakott, mint a város déli része. Az eredeti, 1873-as Bp. a mai város északi részén van. Hamarabb alakultak ki a meghatározó közlekedési utak, ill. hálózatok. Semmi délellenes összeesküvést nem lehet találni.
2021. jún. 4. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/45 A kérdező kommentje:
Éppen arról beszélek, hogy nem csak történelmi okai vannak a délellenességnek, hanem ma is minden politikai oldal az észak fejlesztésében érdekelt. Az egy teljesen érthető dolog, hogy az első metrót északra rakták, mert ott feküdt a főváros egyik legfőbb útja. De 1970-ben már semmi nem indokolta, hogy a hármas metrót Káposztásmegyerre vigyék, és ne a jóval nagyobb 18. kerületbe.
2021. jún. 4. 20:48
 17/45 A kérdező kommentje:
És most ne mondja senki, hogy végül nem vitték el Káposztásmegyerig. El akarták odáig vinni, míg a 18. kerületbe el se akarták.
2021. jún. 4. 20:52
 18/45 anonim ***** válasza:
Káposztásmegyeren van egy hatalmas lakótelep, egy tömbben, nem több kisebb.
2021. jún. 5. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/45 anonim ***** válasza:
A reptérig is el akarták vinni, emiatt lett 3 vágányú a Határ út, az pedig érintette volna a 18. kerületet.
2021. jún. 5. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/45 A kérdező kommentje:

"A reptérig is el akarták vinni"


A reptérig csak a hülye akarja kivinni a metrót.


"Káposztásmegyeren van egy hatalmas lakótelep, egy tömbben, nem több kisebb."


Havanna-lakótelep, Szent Lőrinc-lakótelep és Lakatos-lakótelep pedig nem is létezik, ugye?

2021. jún. 5. 10:29
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!