Ebben a szituációban kinek van igaza?
Mivel a videóból nem derül ki a lényeg, ezt nem lehet megmondani.
1. Azt tudjuk, a kordonozásból, hogy a járművezető akkor nem árulhatott jegyet.
2. Azt nem tudjuk, hogy hol történt az eset, azaz tudot volna-e pénztárban jegyet venni az utas.
3. Azt sem tudjuk, mit jelent emberünknél, hogy letöltötte az alkalmazást és feltöltött rá 1500 forintot. Tudomasom szerint a most létező egyik buszjegyvásárló app sem használ felhasználói számlát, azaz feltölteni nem tudsz előre leutazható összeget.
4. Tehát nem tudjuk, hogy volt-e igazából érvényes jegye az utasnak ès ha nem volt, neki felróható-e ez. Az akkor érvényben volt szabályozás értelmében az ellenőröktől vehetett jegyet az, aki mobilnet, mobileszköz és/vagy bankszámla hiányában nem tudott jegyet váltani.
5. A kommunikáció stílusa botrányos, szerintem mindkét oldalról. Az utas szinte rögtön hőbörgéssel kezd fennhangon, a sofőr szintén nem sokat ad az udvariasságra és mindkét fél messze van a konstruktív megoldásra törekvéstől és nem is hallgatják meg egymást. Gyakorlatilag azonnal megmerevednek az álláspontok és nulla lépést tesznek az önálló problémamegoldás felé. Szánalmas.
"ittvan gatyám is kivan fingva 1000 forint egy gatya"
A kommenteken jobban derülök...😂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!