Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ilyenkor hol és hogyan lehet...

Ilyenkor hol és hogyan lehet panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Volt egy afférem egy BAROMARC buszsofőrrel. Nemt ud beállni a megállóba, és még az kezd el primtiív f*szfej módon beszólogatni.

Van itt a buszokon panaszkönyv, vagy lehet szólni valami felettes hatóságnak?

És nemcsak velem: nem állt meg másoknak kettővel odébb a megállóban, és majdnem elütött egy biciklistát. Persze ezutóbbiak nem rám tartoznak, de a saját ügyemmel legközelebb hol és hogyan fordulhatok panasszal. Nem érzem magam biztonságban az ilyenek mellett.

Tudom, hogy ezt már elszalasztottam, de legközelebb, ha egy ilyen f*szfejbe botlok, mit lehet csinálni?


2021. máj. 17. 11:18
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
A cégnek írsz emailt, amibel konkrétan leírod az esetet - nem hogy beszólogat, hanem pontosan mit mondott -, megadod a járat útvonalát, a pontos idöpontot, amikor adott megállónál felszálltál, stb.
2021. máj. 17. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
56%

1. Ilyen nincs, el van túlozva, vagy kamu az egész

2. Jó lenne ha leírnád hogy mégis hol a bánatban történt ez a kamuzott eset, bkk vagy istenhátamögötti faluban helyi járat?

3. Miért kezdene el beszólogatni? Felszállsz a buszra normálisan, és elekzd anyázni, vagy mi? Hihető tényleg...

4. Ha hozzá is ilyen stílusban szóltál ne lepődj meg ha ideges lett és visszaszólt.

2021. máj. 17. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
90%

És egyébként volt rendesen hely beállni?

Mert ha parkoltak a megálló előtt-mögött, vagy valami egyéb akadály volt az úttest szélén, akkor lehet, hogy csak hellyel-közzel tudja megközelíteni a megállót. És ha akkor még vele pattogsz, akkor bár nem kéne, de érthető, ha kijön a béketűrésből.

2021. máj. 17. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
73%
Nyilvánvalóan az történt, hogy egy kis nyikhaj indokolatlanul elkezdett ész nélkül pattogni a sofőrnek, mert kur.vakeménynek érezte magát, a sofőr meg nem tűrte (ami azért érthető szerintem). A nem állt meg, majdnem elütötte rész meg fikció, hogy a kis nyikhaj oldalára álljunk.
2021. máj. 17. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

1. Köszi a tanácsot. Azt hiszem nincs mit tenni, mint lírni a rendszámot és időpontot.

2. Felszólalt egy BKK-s. nem minősítem.

3. Volt. Csak a marhája vagy nem vette észre időben, vagy úgy volt vele, hogy egy ember miatt nem akar beállni. Egy szétszórt barom volt. Nemcsak velem, másokkal is szemétkedett.

2021. máj. 17. 11:42
 6/10 A kérdező kommentje:

4: Bunkó vagy, Bugsy!

És még olvasni sem tudsz.

2021. máj. 17. 11:42
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

5: "Csak a marhája vagy nem vette észre időben, vagy úgy volt vele, hogy egy ember miatt nem akar beállni. Egy szétszórt barom volt."


Ha nem vagyok rokkant, vagy nehezen mozgó idős, akkor eleve nem szóltam volna ezért.

Igen, hibázott, igen, szétszórt volt.

Igen, mert ember. És az ember néha hibázik. Nekem, egészséges középkorú embernek, semmiből nem áll kettőt lépnem, és adott esetben az úttestről fellépnem a buszra. Nyilván nagyobbat kell lépnem, de ez egyszerűen nem éri el az ingerküszöbömet.

Nem látok bele senki életébe. Lehet, hogy a front miatt vezet rosszabbul, lehet, hogy családi problémái vannak, az is lehet, hogy a munkahelyén volt valami probléma, amin jár az agya. Örülök, ha engem baleset nélkül elvisz az úticélomhoz, és kész.


Egyébként ha panaszt akarsz tenni, érdemes a cég honlapját megnézned, ott fel szokták tüntetni, hogy hol, milyen módon lehet panaszt tenni (legjobb e-mailben).

2021. máj. 17. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
85%

"Lehet, hogy a front miatt vezet rosszabbul"

Alapvetően egyetértek az írásoddal, de aki egy front miatt roszabbul vezet, az ne menjen hivatásos sofőrnek. Nem arról van szó, hogy ez egy 20 évente egyszer előforduló rendkívüli dolog, a front rendszeres dolog, ezzel bizony számolnia kell.

2021. máj. 17. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
A buszsófőrt foglalkoztató cégnél lehet panasszal élni.
2021. máj. 17. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha budapesti helyi közlekedésben történt, akkor a BKK-nak (vagy rögtön a BKV-nak, Volánnak vagy Arrivának) írsz egy e-mailt. Ebben leírsz minél több infót az adott járatról (oly 13:00-kor szálltál fel egy 114-es buszjáraton közlekedő, MAN Lion’s City A21 típusú, PDN-638 rendszámú buszra a Kosztolányi Dezső téren), aztán hogy mi történt (pl. a fent említett járat vezetője a lehetőség adottsága ellenére nem állt be a buszmegállóba, majd megengedhetetlen stílusban azt mondta nekem, hogy ,,(amit mondott”)). Mivel formális levél, figyelj a megfogalmazásra, de kb. ennyi. Legközelebb legkésőbb az eset után fotózd le BKK Futár alkalmazásban a buszt (a térképen), ott írja a rendszámot, viszonylatszámot és a megállókból való indulásait. Esetleg írhatsz egy rövid személyleírást a sofőrről, nehogy olyan keveredjen cégen belül gyanúba, akinek köze nincs hozzá.
2021. máj. 17. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!