Győriek, hol tudok panaszt tenni ez esetben?
Figyelt kérdés
Ez már felháborító, hogy naponta 10 buszból 9 kimarad!2017. ápr. 11. 10:27
1/8 anonim válasza:
Hát talán a közlekedési társaságnál?
3/8 anonim válasza:
Szerintem rossz buszmegállóban vagy
5/8 anonim válasza:
Szóval az a gond, hogy kimaradnak a buszok és panaszt akarsz tenni. Szerintem a taxi társaságnál próbálkozz.
6/8 anonim válasza:
A hiba a felhasználóban van.
Gondolkozz már egy kicsit, ha naponta 10-ből 9 kimaradna, az rengeteg embernek feltűnne, + a cégnek is.
Találd meg a megfelelő megállót és próbáld meg értelmezni a menetrendet.
Nézz utána a forgalmi változásoknak (pl terelő útvonal).
Ezeket kifüggesztik a megállókban is.
Állítsd be az órádat, ha esetleg rosszul járna.
Legyél a megállóban időben. Ha ritka járat, azaz nem 5-10 percenként közlekedik, akkor menetrend szerint indulás előtt 10 percel korábban.
+ ismerd fel a buszt. :D
Sőt a szolgáltató honlapján is sok értékes információt kapsz, például elérhetőségeket, hogy mikor kihez fordulj.
7/8 anonim válasza:
Győri vagyok, ritkán fordul elő, hogy kimarad busz.
enykk.hu oldalon nézd meg a hivatalos menetrendeket és változásokat
8/8 anonim válasza:
Lehet, hogy a Széchenyi híd miatt van, az egy sávra korlátotás miatt csak kb. 5-tel lehet menni, biztos beragadtak a dugóban. De az árkád mellett a budai utcában is araszoltam vagy fél órát múltkor, a busz se tudott haladni 🙄
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!