Nem kaptam számlát MÁV jegyre, sem a vonaton, sem a vonatról leszállva a déliben, sem az ügyfélszolgálaton. Kinél lehet panaszt tenni és kérni a SZÁMLÁMAT?
Mire a pályaudvarra érek vidéken már nincs jegyiroda. A vonaton szerettem volna számlát kérni, ami alapján térítik a munkahelyemen bizonyos százalékát (pedagógus vagyok, pályakezdő). A kalauz hölgy konkrétan elküldött a francba, azt mondta majd a déli pályaudvaron adnak utólag, de azt felejtsem el hogy tőle kapok. Erről semmilyen igazolást nem adott. A délibe megérkezve a jegyemet mutatva kértem utólagos számlát. Nem kaptam, mert a jegyirodás nő szerint a vonaton kellett volna, ő már nem tud adni. Menjek másnap az ügyfélszolgálatra ott megoldják. Ma bementem oda, elmondtam hogy senki nem hajlandó számlát adni, és most már kéne, erre azt felelte, hogy tegnap este utólag kapnom kellett volna, de ma már nem tudnak adni. Hát köszönöm szépen hogy A VONATON IS KAPNOM KELLETT VOLNA, ÉS UTÓLAG IS, MÉGSEM KAPTAM. Csak úgy megemlítem hogy diákigazolványom is van, illetve 25 év alatti vagyok, így utazhatnék kedvezményesen, de akkor nem kapnék számlát a KLIK nevére, csak a sajátomra. Ez miatt megvásároltam a teljes árú jegyet, elég drágán, erre nem hajlandóak róla számlát adni, vagyis nem fogják nekem téríteni.
Hol lehet az ilyen esetről panaszt tenni? Egy e-mail címet kaptam, ott egy hónap múlva válaszolnak, hát köszi addigra búcsút inthetek a támogatásomnak. Nem tudom elhinni, hog három helyen képtelenek voltak kiállítani azt a tetves számlát, és miután elküldtek mindenhonnan, később megkérdezték h miért nem az adott helyre mentem..... voltam én mindenhol, csak egyik dolgozó sem tudja hogy mégis mi a feladata, ez pedig hogy NEM KAPOK SZÁMLÁT mindennek a teteje, arról már ne is beszéljünk hogy beszéltek velem...
És ezek tanítják a gyerekeimet...
Kicsi szívem, jól megszívatott a kalauz, mert vagy lusta volt körmölni, vagy nem volt nála a számlatömbje!
Hogyan is gondolhattad, hogy valaki más ad számlát nem az akinél fizettél? Ha az egyik boltban veszel valamit, akkor adnak róla a másikban számlát, ugye nem!?
Nem vagyok MÁV dolgozó, lehet hogy a pedagógusok nem kenik vágják a MÁV szabályzatot, de attól még talán taníthatják a nagyrabecsült gyermekét írni olvasni. Bocsáss meg ha tévedek, esetleg magántanulóként tanítsd otthon te magad, ha a pedagógusok értelmi színvonala ennyire büdös számodra. Tipikus mindent tudó, kötekedő rosszindulatú szülő, általában az ilyenek gyerekével van a legtöbb baj, de ebbe bele se megyek, önismeret nulla, ebben már most biztos vagyok.
Ha nekem a kalauz azt mondja hogy van lehetőség utólagos számlakérésre a jegyirodánál, és később az ügyfélszolgálaton is ezt mondják, akkor elnézést kérek ha elhiszem. Nem mindenki olyan gyanakvó rosszindulatú mint ön, és nem mindenki feltételezi azt a másikról, hogy nem végzi tisztességesen a munkáját, ahogy ön feltételezi ezt rólam, illetve a MÁV dolgozókról. Tartsa meg magának a pökhendi válaszát, és menjen inkább tanítsa tovább a csemetéjét arra, hogyan kössünk bele másokba, és hogyan élvezkedjünk más nyomorán. Nagyon rossz hozzáállás az, amikor azt nézzük le, és hibáztatjuk, akit átvertek, félrevezettek, ezzel anyagi kárt okozva neki.
És ilyenek nevelnek gyereket....
Viszontnemlátásra.
Szóval még mindig én vagyok a hülye, mert egyik MÁV dolgozó sem volt hajlandó számlát adni, amikor kellett volna? :D
Hallottál már kalauzról? Láttad már azt a kis gépezetet az oldalán? Talán még ahhoz is volt szerencséd, hogy láthattad, jegyet és számlát kapnak belőle az emberek.
Jó rendben, köszönöm hogy felvilágosítottatok, csakis az én hibám az hogy nem hajlandó nekem számlát adni a kalauz, a jegyárus, és az ügyfélszolgálatos se, amikor ez a feladata. A MÁV oldalán le van írva.
Aki nem tud segíteni, és csak okoskodni próbál azzal ami nincs, kérem fáradjon tovább, mert már hányingerem van a rosszindulattól és a primitívségtől.
Tudom nektek ez az esti szórakozás a gyerek mellett (érdekes), nekem viszont jelenleg segítség kell. Köszi pá
Az senkiben nem merült fel, hogy mennyire átlátható a számlakiadás rendszere, ha az egyszeri júzert 3 helyen háromféleképpen tájékoztatták vagy rázták le? Hmm? Biztos a felhasználó volt itt a hülye?
Én elég profi utazó vagyok es megoldottam már pár zűrösebb vitamat hazai közlekedési szolgáltatókkal, de e kérdés rajtam is kifogott volna.
A jegy és számla egy dolog, a mav gyökér.
De a kérdező úgy tanar, hogy se irni se fogalmazni nem tud rendesen, ami szörnyü...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!