Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem kaptam számlát MÁV jegyre,...

Nem kaptam számlát MÁV jegyre, sem a vonaton, sem a vonatról leszállva a déliben, sem az ügyfélszolgálaton. Kinél lehet panaszt tenni és kérni a SZÁMLÁMAT?

Figyelt kérdés

Mire a pályaudvarra érek vidéken már nincs jegyiroda. A vonaton szerettem volna számlát kérni, ami alapján térítik a munkahelyemen bizonyos százalékát (pedagógus vagyok, pályakezdő). A kalauz hölgy konkrétan elküldött a francba, azt mondta majd a déli pályaudvaron adnak utólag, de azt felejtsem el hogy tőle kapok. Erről semmilyen igazolást nem adott. A délibe megérkezve a jegyemet mutatva kértem utólagos számlát. Nem kaptam, mert a jegyirodás nő szerint a vonaton kellett volna, ő már nem tud adni. Menjek másnap az ügyfélszolgálatra ott megoldják. Ma bementem oda, elmondtam hogy senki nem hajlandó számlát adni, és most már kéne, erre azt felelte, hogy tegnap este utólag kapnom kellett volna, de ma már nem tudnak adni. Hát köszönöm szépen hogy A VONATON IS KAPNOM KELLETT VOLNA, ÉS UTÓLAG IS, MÉGSEM KAPTAM. Csak úgy megemlítem hogy diákigazolványom is van, illetve 25 év alatti vagyok, így utazhatnék kedvezményesen, de akkor nem kapnék számlát a KLIK nevére, csak a sajátomra. Ez miatt megvásároltam a teljes árú jegyet, elég drágán, erre nem hajlandóak róla számlát adni, vagyis nem fogják nekem téríteni.

Hol lehet az ilyen esetről panaszt tenni? Egy e-mail címet kaptam, ott egy hónap múlva válaszolnak, hát köszi addigra búcsút inthetek a támogatásomnak. Nem tudom elhinni, hog három helyen képtelenek voltak kiállítani azt a tetves számlát, és miután elküldtek mindenhonnan, később megkérdezték h miért nem az adott helyre mentem..... voltam én mindenhol, csak egyik dolgozó sem tudja hogy mégis mi a feladata, ez pedig hogy NEM KAPOK SZÁMLÁT mindennek a teteje, arról már ne is beszéljünk hogy beszéltek velem...



2016. szept. 26. 20:35
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
65%

A szörnyű az, hogy te fikázod a kérdezőt, te, aki még az ékezetek normális használatához sem veszed a fáradságot.


Néhány vesszőhibán kívül más bakit egyet látok, (a számlaadás egy szó) egyébként a szövegek jól központozottak, bekezdésekre tagoltak (!), szövegkohézióval sincs gond. A caps lock-os részeket írjuk a jogos méreg számlájára.


Ezen a szövegen messziről látszik, hogy egy tanult és intelligens emberről van szó.

Neked mégis mi a problémád vele? Őszintén érdekelne.

2016. szept. 27. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
22%

Nem veszem, mert egy angol billentyűzetes telefonról írtam az ágyból. Ahol látsz ékezetet ott a T9 közbelépett.


A teljesség igénye nélkül:

"ez miatt"

kb. 20 vessző és központozási hiba abban a 20 mondatban, amit eddig leírt

Borzalmas szövegvezetés, magyartalan fogalmazás

Maga az egész stílus, mintha egy sértődött tizenéves írta volna a kérdést...


De nem a helyesírása a legfájdalmasabb, az még szódával elmegy, még mindig jobb, mint a magyar átlag (sajnos...). Ami ennél sokkal jobban fáj, hogy egy tanár, akinek a gyerekeket kellene nevelnie értelmileg és erkölcsileg egy 15 éves színvonalát kapirgálja alulról, nem képes egy számlát megszerezni (ami napjában több ezer embernek azért összejön még a MÁV-nál is) és ezek után kiír itt egy kérdést róla. Pedig állítólag tudja nagyon jól, hogy ott a kalauztól kellett volna kapnia számlát. De most komolyan, ha ő is tudja és mi is tudjuk akkor? Kisnyúl? Vagy mégis mit várt, kollektív sajnálatot és buksisimogatást? Ezért kellett kiemelni, hogy márpedig ő tanár? (teljesen irreleváns minden szempontból amúgy)


Ez az igazán fájdalmas. Sajnos.

2016. szept. 27. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:

Minden héten tisztességes kalauzoktól kaptam a számlát, így nem tudtam arról hogy ha valaki nem ad arról igazolást kell kérnem, Illetve utólagos számlázásról sem voltak információim, mivel még sosem kellett utólag kérnem. Úgy gondolom a MÁV dolgozóinak feladat erről tájékoztatni, és nem pedig félrevezetni. Biztos van az életnek olyan területe, amiben te sem vagy minden törvénnyel, szabállyal 100%-osan tisztába, és elvárod a segítséget attól akitől járna, nem pedig beletörődsz abba hogy hülyének néznek.


Szerintem az a fájdalmas, hogy annyira botrányos a szövegértésed, hogy nem sikerült rájönnöd, a kérdésem arra irányul, hogy ilyen helyzetben mi a teendő, kinél lehet reklamálni, mert azért ez mellett nem szeretnék csak úgy elmenni, mivel (számomra) nem kevés pénzről van szó. Igen sértődött vagyok, és felháborodott, ami úgy látszik ebben az országban tilos. Ha valakivel szemben tisztességtelenül járnak el, az köszönje magának, és húzza be a nyakát, különben a maga fajta neki támad, hogy hogy meri felemelni a hangját.


Itt tettem fel a kérdést, mert sem a MÁV honlapján nem találok információt, sem a dolgozók nem segítettek.


Ha szerinted emiatt nem vagyok tanárnak alkalmas, az sok mindent elárul, igazából nem vagyok kíváncsi a véleményedre, minden szülő és kollégám tökéletesen megvan velem elégedve, a gyerekek pedig szeretnek. Sajnos te egy nagyon primitív ember vagy, aki egy egyszerű kérdést nem hogy nem ért, de még a mindennapjait is indokolatlan kötekedéssel tölti. Ha nem látod be mennyire paraszt vagy és mennyire nincs igazad, azt is csak az értelem hiányának tudom be.

További jó mocskolódást, szöveget értelmezni nem tudsz, segítséget nyújtani nem tudsz, kárörvendeni és sértegetőzni azt viszont igen. Ez amit leírtál, egyszerűen teljesen indokolatlan, konkrétan te vagy az aki hisztizik mint egy tinédzser, igazi kákán is csomót kereső durcás hülye gyerek. Csak szánni tudlak, valószínűleg igen szomorú és magányos életed van, és most nem kell bizonygatni hogy nem, ezt mindenki látja. :)) Kérlek ne írj ide többet, mert semmi hasznod, és fárasztó vagy a károgásoddal. További szép napot, itt kérdésekből nincs hiány, tudsz még kötekedni bárhol, szóval a boldogságod biztosított!

2016. szept. 27. 15:34
 14/21 A kérdező kommentje:

Ha helyesírási hibát, kihagyott karaktert, esetlenebbül megfogalmazott mondatot látsz, kérlek ne háborodj fel rajta. Ha az ember nem hivatalos levelet ír, hanem támadó kommentekre válaszol ott, ahol a segítséget várná miután kiszúrtak vele, hajlamos belefutni ezekbe. ÉS ha hiszed ha nem, a pedagógus is ember, a munkája színvonala pedig nem ettől függ. Nem hiszem hogy ez megért egy ekkora veszekedést.

A védelmező kommentárokat pedig köszönöm. Kár, hogy előrébb nem jutottunk az üggyel... :))

2016. szept. 27. 15:44
 15/21 anonim ***** válasza:
50%

Édes istenem, ez a 74%-os válaszadó nagyon beteg. Lehet ő volt a kalauz a vonaton.

Amúgy semmi gond nincs az írásoddal, kérdező. Nem tudom, mit nem ért rajta a kedves válaszadó, de nagyon nyomi szegény. Sicc vissza a gyerekvállalás topikba, oda való a kötekedésed, 74%os.


Kérdező, szerintem menj be a legközelebbi ügyfélszolgálatra, aztán hátha utólag kiállítanak majd egyet, ha szerencséd van.

2016. szept. 27. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 A kérdező kommentje:
Sajnos az ügyfélszolgálatról küldtek el azzal, hogy aznap este utólag kapnom kellett volna, és nem értik a jegyirodás hölgy miért nem adott, de lejárt az egy nap szóval már nem tudnak segíteni... Csak az e-mail címen tudtam a problémámat elmondani, de ott meg egy hónap a válaszadási idő, ha egyáltalán válaszolnak... Ezért is szerettem volna tudni, hogy hátha van valami panasztételre, segítségkérésre lehetőség ilyen esetben, mert így konkrétan a szemetebb kalauzok azzal szúrnak ki akivel akarnak, következmények nélkül. :(
2016. szept. 27. 20:08
 17/21 anonim ***** válasza:
55%
Szerintem a jegyirodás csaj nem akart dolgozni, meg azt hitte, hogy neked másnap reggel az első dolgod lesz az ügyfélszolgálatra menned (mert ugye más dolgod sincs...) és akkor még nem telik le a 24 óra, és ad számlát az ügyfélszolgálatos...
2016. szept. 27. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
100%

Kedves kérdező! Javasolnám a további hasonló negatív tapasztalatok elkerülése végett, hogy ha 1-2 nappal az utazás napja előtt megtudja, hogy kell utaznia, fáradjon be akármelyik belföldi személypénztárba és váltsa meg előre menetjegyét és ott, azonnal kérje a számlát! (60 nappal az utazás előtt lehetősége van megváltani menetjegyét és ha valamilyen okból kifolyólag mégsem kívánja utazását megkezdeni, az érvényesség napját megelőző napig kezelési költség nélkül vissza tudjuk adni menetjegye árát illetve másik napon érvényes menetjegyre tudjuk cserélni!) 2016.04.01-től a belföldi pénztárakban megszűnt az utólagos számla kiadásának lehetősége, így kollégáim ebből az okból kifolyólag nem tudtak Önnek segíteni! Az ügyfélszolgálaton van erre kizárólagosan lehetőség, a kolléga kötelessége lett volna aznap este kiállítani! Ez ügyben további információval nem tudok szolgálni, én pénztáros vagyok (a Déli pályaudvaron).


Bár nem sok vigaszt jelent Önnek, hiszen anyagi kára keletkezett ebből az esetből, kollégáim nevében is elnézést kérek Öntől, különös tekintettel jegyvizsgáló kollégám tevékenysége miatt!


Tisztelettel:

egy személypénztáros a Déliből

2016. szept. 27. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:

Még nem telt el a 24 óra amikor másnap az ügyfélszolgálatra mentem, de már nem kaptam ott sem... :(


Kedves utolsó válaszadó!


Nagyon köszönöm az információkat, tanácsát megfogom fogadni, és ezentúl előre váltom a jegyeket, tanulva az esetből!

Úgy gondolom önnek, vagy a MÁV bármely munkatársának aki tisztességgel végzi a munkáját, semmi oka szégyenkezni olyan kollégáik miatt, akikről ez nem mondható el. Szerencsére, mint fentebb is említettem, eddigi tapasztalataim alapján nem ez volt a jellemző, mindig készségesen álltak rendelkezésemre a Déliben, illetve a vonatokon is. Ezért is voltam most bajban információk terén, hiszen eddig nem volt szükségem semmi hasonlóra, mindig mindent időben, és helyben sikerült elintéznem.


A választ még egyszer nagyon köszönöm, önnek köszönhetően több dolog is tisztázódott bennem, és úgy gondolom másoknak is segítséget fog jelenteni. Az elmaradt számlába pedig úgy néz ki bele kell törődnöm, bár az e-mail címre írt kérésemben még reménykedem... :))


Üdvözlettel és tisztelettel: V.M., egy utas

2016. szept. 27. 21:35
 20/21 anonim ***** válasza:
100%

Írd meg a pontos esetet a Tékozló Homárnak.

Lehet, előbb kapsz ott választ a MÁV-tol, mint az emailedre.

2016. szept. 28. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!