Hol tudok panaszt tenni egy átlagnál bunkóbb buszsofőrről?
Pedig egyáltalán nincs eldugva:
húha, 9 percet késett, és?
Valószínű látta, hogy ilyen morc fapofa vagy, aki marhára komolyan akarja venni magát, és mindenbe bele akar kötni.
De keménykedj csak egy buszsofőrrel, majd egyszer utánadmegy, és gatyábaráz, utána majd fényképezgetheted.
Előttem íróval ellentétben én "keménykednék".
Mindenki lehet ideges, ingerült - de mint írtad is - Ő szoláltat, amiért Te fizetsz.
A sofőr is pontosan tudja, ha ő nem szolgál ki, akkor majd más ki fog (hiába hivatkozunk munkanélküliségre, a BKK-sok azért keresnek.
Hármas, én nagyon nem értelek. Ilyen patkány módon viselkedő buszsofőrökre egyáltalán nincs szüksége az utasoknak. Valamilyen úton-módon csak ki kellene szűrni az ilyet.
1. Mi köze ahhoz, ki milyen rövid / hosszú szakaszon utazik?
2. Mi olyan borzasztó nehéz 75 forint visszajáró kiszámolásában?
3. Miért kell káromkodni egy fizető utas előtt?
Komolyan, még ha “jó napot” helyett “miért késett 10 percet?” köszönéssel kezd az utas, akkor sem válaszolhat egy szolgáltató cég de facto legelső vonalbeli ügyfélkapcsolatosa ilyen stílusban.
Tehát igenis érdemes fel nyomni az ilyet a munkáltatójánál, mert bizonyos mennyiségű hasonló panasz után még munkaerőhiányos időben is meg fognak tőle válni. Igen, lassabban és nehezebben, mint akar pár évvel ezelőtt tették volna, de a cégek hírnevét durván rontó alakokat azért ma sem tűrik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!