Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hol tudok panaszt tenni egy...

Hol tudok panaszt tenni egy átlagnál bunkóbb buszsofőrről?

Figyelt kérdés
A történet: 18 éves fiú vagyok. Ma Bokodról, Oroszlányra mentem a 16:50-es Kisbér felől Budapestre menő volánbusszal. A busz körülbelül 9 percet késett. Nem tettem szóvá, felszálltam, jegyet vettem, mutattam a diákigazolványom, feltűnt, hogy a sofőr kicsit sokat enged meg magának. (Pl. "Miért csak odáig?") Lehet hogy ő ezt viccnek szánta, de nem így és nem 9 perc késés után kell vicceskedni. 125 ft-ba kerül a jegy, amit nem tudtam előre, mivel még nem utaztam oda busszal előtte. 200-assal akartam fizetni, kérdezte hogy nincs-e apróm, mondtam hogy nincs, erre ő teljesen felháborodott hogy miért ilyen nagy pénzem van, káromkodott össze vissza (eközben jól látszott hogy tele van a pénztárgépe apróval csak valószínűleg lusta felemelni a dagadt kezét a kormányról és kimatekozni nekem azt a 75 forint visszajárót) Szóval lényeg a lényeg, neki hatalmas pénz az a 200 forint, amiből lehetetlenség visszaadni. Nem igazán mondtam erre se semmit, csak akkor mikor számon kért, hogy mégis hogy képzelem hogy nincs előre kiszámolva és kikészítve számára a 125 forint. Mondtam neki hogy nem tudtam hogy mennyibe kerül a jegy, mert nem szoktam buszozni, itt Istent káromolta elég trágár módon és megkérdezte hogy mi "Mi van nem jártál iskolába, hogy ennyit se tudsz?" Erre se mondtam semmit, elvettem a visszajárót meg a jegyet és hátra mentem. 15 perccel később mikor leszálltam, a biztonság kedvéért jó feltűnően (hogy észrevegye) lefotóztam a busz rendszámát (Csak a rendszámot) és integettem neki. Láttam az arcán hogy megijed, ezek szerint jól csináltam. Elindultam gyalog, mikor mellém ért a busszal belassított, és a korábbi flegma és "fölöttem álló" modorát félretéve egy sarokba szorított patkány módjára félve megkérdezte hogy mit fényképeztem le. Mondtam hogy a rendszámot. Meglepetten kérdezte, hogy mégis miért, én pedig mondtam hogy azért amiért ilyen lekezelően és bunkón beszélt velem, és hogy még hallani fog rólam. Valamit még motyogott, én mondtam egy határozott viszlátot és nem néztem rá többet. Elment. Most meg van a rendszáma, az időpont amikor jönnie kelett volna, a járatszám és az undorítóan lekezelő modorára tanúm is van, mivel egyik barátommal utaztam. Gondolom nem merte volna ezt megcsinálni, ha nem látszanék fiatalabbnak a koromnál. Azt hitte bármilyen gyerekkel szemétkedhet, hát most jól rá*aszott. Nem akarok rögtön fogyasztóvédelemhez menni (Mivel a buszozás egy szolgáltatás, ezért a kereskedelemhez tartozik), de a volán weboldalán nem találtam eredményes információt, hogy hol tudnék panaszt tenni. Ti esetleg tudjátok, hogy, hol lenne érdemes kopogtatnom az üggyel kapcsolatban, hogy biztos ne ússza meg legalább egy "ejnyebejnye" nélkül?

2018. márc. 16. 23:14
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
A busztársaságnál.
2018. márc. 16. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Pedig egyáltalán nincs eldugva:

[link]

2018. márc. 17. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
19%

húha, 9 percet késett, és?

Valószínű látta, hogy ilyen morc fapofa vagy, aki marhára komolyan akarja venni magát, és mindenbe bele akar kötni.

De keménykedj csak egy buszsofőrrel, majd egyszer utánadmegy, és gatyábaráz, utána majd fényképezgetheted.

2018. márc. 17. 05:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Előttem íróval ellentétben én "keménykednék".

Mindenki lehet ideges, ingerült - de mint írtad is - Ő szoláltat, amiért Te fizetsz.

A sofőr is pontosan tudja, ha ő nem szolgál ki, akkor majd más ki fog (hiába hivatkozunk munkanélküliségre, a BKK-sok azért keresnek.

2018. márc. 17. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Hármas, én nagyon nem értelek. Ilyen patkány módon viselkedő buszsofőrökre egyáltalán nincs szüksége az utasoknak. Valamilyen úton-módon csak ki kellene szűrni az ilyet.


1. Mi köze ahhoz, ki milyen rövid / hosszú szakaszon utazik?

2. Mi olyan borzasztó nehéz 75 forint visszajáró kiszámolásában?

3. Miért kell káromkodni egy fizető utas előtt?


Komolyan, még ha “jó napot” helyett “miért késett 10 percet?” köszönéssel kezd az utas, akkor sem válaszolhat egy szolgáltató cég de facto legelső vonalbeli ügyfélkapcsolatosa ilyen stílusban.


Tehát igenis érdemes fel nyomni az ilyet a munkáltatójánál, mert bizonyos mennyiségű hasonló panasz után még munkaerőhiányos időben is meg fognak tőle válni. Igen, lassabban és nehezebben, mint akar pár évvel ezelőtt tették volna, de a cégek hírnevét durván rontó alakokat azért ma sem tűrik.

2018. márc. 18. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
@Hármas. Kilenc percet késett de mint írtam nem hoztam szóba és nem is látszott rajtam hogy zavarna, mert nem siettem sehová szóval nem zavart. De nyilván te nagyon jó szívvel és mosollyal tűrnéd ha így beszélnének veled, hiszen a rendszert nem szabad megkérdőjelezni, ugye. :)
2018. márc. 19. 18:20
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a rendes válaszokat. Megírtam a jelentést. :)
2018. márc. 19. 18:23

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!