Az MXA hévek beférnek a metróalagutakba teljesen behúzott áramszedővel?
"Speciel a peronmagasság különbségéből adódó , igenis nyaktörő problémát még mindig nem oldottad fel."
Nem tudom miről beszélsz, hiszen eddig csak a 20 centis magasságkülönbségen problémáztál, ami hangyafing. Egy régi Ikarus buszról leszállásnál tudod hány centit kellett lelépni? De akár mondhatjuk a mostani ALACSONYPADLÓS buszokat is, amelyek ha éppen olyan helyen állnak meg, akkor szintén kell 20 centit lelépni.
"A legújabb MXa is ma tölti a 38. életévét, nem hinném hogy ezekre a járművekre kéne alapozni bármilyen fejlesztést."
Ha a mai budapesti közlekedési koncepciókat nézzük, akkor kb. semmi nincs semmire alapozva. Ott a Haller utcai delta is, ami kb. csak azért született meg, mert valakinek éppen olyan ötlete volt, hogy kéne pesti fonódó.
Maroknyi ember használja annak ellenére, hogy nem jár a metró. Ha járni fog, akkor még annyian se használják. A kettes villamos végét pedig szépen leritkították a ráckevei hévet használók nagy örömére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!