Az MXA hévek beférnek a metróalagutakba teljesen behúzott áramszedővel?
Igen.
Ha a kérdésed az, hogy menetrend szerint tudnának e közlekedni, akkor a válasz : nem.
Teljesen más a padlómagasság. Kb 20 centivel alacsonyabb.
Gyorsulás és fékezés is rosszabb.
Nem metrónak tervezték.
És miért leküzdhetetlen akadály az utazónak lelépni 20 centit? Jobban szeret felkapaszkodni 50 centit?
A gyorsulás és lassulás főleg nem értem miért probléma. Ne két perccel induljon a metró előtt, hanem három, és akkor biztos nem fogják utolérni.
Gödöllői hévnél csak ki kéne építeni a kb. 100 méteres összeköttetést, és további jelentős változtatás nélkül járhatnának a metróvonalon a hévek.
Ezzel szemben a főváros szerint százmilliárdokat kell költeni minden egyes hévszerelvény kicserélésére, és még azokat is úgy rendeli meg, hogy alkalmatlanok legyenek a metróvonalon való közlekedésre.
Na, szerinted melyik lenne az észszerűbb és utasbarátabb döntés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!