Az MXA hévek beférnek a metróalagutakba teljesen behúzott áramszedővel?
#12-eshez kiegészítés.
A Kerepesi útról keletről érkezve most is el lehet fordulni balra, a Fehér útra, vagyis senkinek nem lesz hátránya, ha a hév is akkor megy át, amikor nekik zöld.
De az autósokkal együtt a buszokat és villamosokat is szivatnád.
Ketté vágnád az Örsöt.
Ha pedig a föld alatt kötöd össze és csinálsz új megállót, akkor pedig a kőbányai oldal felöl/felé közlekedő utasokat szivatnád. Mert nekik most nem kell aluljárózni. A Zuglói oldal pedig nem változna, most is aluljáróznak.
Aki a hévről Zugló felé utazik, annak se kell most aluljárózni.
Speciel a peronmagasság különbségéből adódó , igenis nyaktörő problémát még mindig nem oldottad fel. Ráadásul egy átszállásmentes megoldás több utast vonz, több és gyakrabban közlekedő vonatra volna szükség, tehát mindenképp új vonatokra és biztosítóberendezésre volna szükség. A balmenetet is meg kell szüntetni, az újabb átépítéseket igényel.
A felsővezeték meg csak simán nem fér be, van annak védőtávolsága, ha nem is túl nagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!