Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az MXA hévek beférnek a...

Az MXA hévek beférnek a metróalagutakba teljesen behúzott áramszedővel?

Figyelt kérdés
2021. máj. 6. 20:25
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
Az összeköttetéssel az autósokat és felszíni tömegközlekedési járművek et, vagy az utasokat szeretnéd jobban szivatni?
2021. máj. 6. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 A kérdező kommentje:
Az autósokat természetesen.
2021. máj. 6. 21:51
 13/23 A kérdező kommentje:
De tőlem mehet felüljárón is a HÉV, ahogy az eredeti tervekben szerepel. A lényeg hogy megspóroljuk a felesleges dolgokból adódó költségeket.
2021. máj. 6. 21:52
 14/23 A kérdező kommentje:

#12-eshez kiegészítés.


A Kerepesi útról keletről érkezve most is el lehet fordulni balra, a Fehér útra, vagyis senkinek nem lesz hátránya, ha a hév is akkor megy át, amikor nekik zöld.

2021. máj. 6. 21:56
 15/23 anonim ***** válasza:
100%

De az autósokkal együtt a buszokat és villamosokat is szivatnád.

Ketté vágnád az Örsöt.

Ha pedig a föld alatt kötöd össze és csinálsz új megállót, akkor pedig a kőbányai oldal felöl/felé közlekedő utasokat szivatnád. Mert nekik most nem kell aluljárózni. A Zuglói oldal pedig nem változna, most is aluljáróznak.

Aki a hévről Zugló felé utazik, annak se kell most aluljárózni.

2021. máj. 6. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 A kérdező kommentje:
Azért ne tegyünk úgy, mintha nem fordulnának elő Budapesten megálló átpakolások sokkal súlytalanabb indokokkal. És igen, ha két megállóból egyet csinálunk, akkor törvényszerűen valakinek többet kell gyalogolnia. Viszont ha ez ok valaminek a meg nem építésére, akkor metrót se szabadna soha többet építeni, ugyanis 30 méter mélyről kéne feljönni egy olyan helyre, amit korábban a buszról leszállással azonnal el lehetett érni.
2021. máj. 6. 22:20
 17/23 anonim ***** válasza:
100%

Speciel a peronmagasság különbségéből adódó , igenis nyaktörő problémát még mindig nem oldottad fel. Ráadásul egy átszállásmentes megoldás több utast vonz, több és gyakrabban közlekedő vonatra volna szükség, tehát mindenképp új vonatokra és biztosítóberendezésre volna szükség. A balmenetet is meg kell szüntetni, az újabb átépítéseket igényel.


A felsővezeték meg csak simán nem fér be, van annak védőtávolsága, ha nem is túl nagy.

2021. máj. 7. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
100%
A legújabb MXa is ma tölti a 38. életévét, nem hinném hogy ezekre a járművekre kéne alapozni bármilyen fejlesztést.
2021. máj. 7. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó ragadta meg a lényeget. Mivel így is-úgy is át kellene építeni miattuk sok mindent, miközben aligha lesznek pár éven túl forgalomban (legalábbis nagyon nem volna ez rentábilis), mi a francnak?
2021. máj. 7. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
Most úgy őszintén, a parasztnak leesik a gyűrű az ujjáról, ha megtesz gyalogosan 183,7 métert az Örsön a metró és a HÉV közt?
2021. máj. 7. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!