Nem lenne hasznosabb bevezetni a déli héveket az Astoriáig, mint megépíteni a Galvani hidat?
A Galvani hídtól nemhogy nem lesz kevesebb autó, de valószínűleg még több is lesz. A hévek meghosszabbításának köszönhetően sokan letennék az autót, hisz rögtön át lehetne szállni a 2-es, 3-as, 4-es metró mindegyikére. A belvárosi forgalmon lehet, hogy jobban csökkent a híd, azonban az összforgalmon nem.
(Természetesen nem a Galvani híd alternatívájaként kéne meghosszabbítani a héveket, mielőtt valaki szándékosan így értelmezi félre a kérdésemet.)
Én őszintén megmondom, nem értem a Galvani hidat. Addig oké, hogy Buda és Csepel között kell egy híd, de miért pont a Galvani utcához, ahol a csepeli oldalon a nagy büdös semmi nincs, és utána Pesten is irdatlan mennyiségű építkezésre lesz szükség ahhoz, hogy valahova egyáltalán vezessen a híd.
Szerintem a kézenfekvő helye a hídnak délebbre lenne, közelebb Csepel lakott részéhez. Az ember ránéz a Google térképre és konkrétan kirajzolódik a nem létező híd helye: a Savoya Parknál lenne a budai hídfő, Csepelen pedig a Budafoki útnál, ami jelenleg egy félig földút mellékutca, de böven lenne hely kibővíteni rendes úttá. És ez a Budafoki út aztán folytatódik Ady Endre útként és a Gubacsi hídon át egészen Pesterzsébetig.
Senki se érti a Galvani hidat, nem csak te.
Még akik itt kardoskodnak mellette, azok se értik, csak elhiszik az illetékeseknek.
#23, ez így van.
Abszolút nem értem, hogy miért oda kerül, ahova, viszont mivel Csepel és Buda közé mindenképp kell valamiféle kapcsolat az M0 és Rákóczi híd között, ezért azt mondom, hogy csinálják...erre van lehetőség, hogy belátható időn megépüljön, hát hajrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!