Nem lenne hasznosabb bevezetni a déli héveket az Astoriáig, mint megépíteni a Galvani hidat?
A Galvani hídtól nemhogy nem lesz kevesebb autó, de valószínűleg még több is lesz. A hévek meghosszabbításának köszönhetően sokan letennék az autót, hisz rögtön át lehetne szállni a 2-es, 3-as, 4-es metró mindegyikére. A belvárosi forgalmon lehet, hogy jobban csökkent a híd, azonban az összforgalmon nem.
(Természetesen nem a Galvani híd alternatívájaként kéne meghosszabbítani a héveket, mielőtt valaki szándékosan így értelmezi félre a kérdésemet.)
A H6-H7 hévek Kálvin térig való bevezetése a Galvani hídtől független beruházás, ennek a tervezése folyamatban van.
Az jó kérdés, hogy miért nem az Astoriáig vezetik be, hiszen csak 500 méterre van a Kálvin tértől, de a Galvani híd és a hévek összekötése nem vagylagos beruházások - mindkettő megépítése cél.
"én az Andor úton lakom"
Ott laksz, de nem tudod, hogy az Andor utca, nem út.
Na megint kezded? 😂😂😂
Mwr letettél a függővasútról csepel bfok között?
Megszállott önjelölt közlekedési szakértő...😂😂😂
#3
Nincs tervezésben, legfeljebb a tervezés tervezése van folyamatban.
Valójában most semennyivel nincs több politikai igény a megvalósítására, mint bármikor máskor.
Így van, az előkészítés van folyamatban, és nem a tervezés. A tervezés az, hogy a mérnökök leülnek és kitalálják milyen mélyen kell mennie a hévnek, milyen kőzeteket kell átfúrni és milyen technikával kell építeni. Az előkészítés az, amikor semmihez se értő adminisztrátorok papírokat tologatnak, hogy megkezdődhessen a tervezés.
Annak bizonyításaként, hogy ez mennyire nem nagy lépés, bemutatnám Budapest Főváros Tanácsa Végrehajtó Bizottsága üléseinek jegyzőkönyveiből az 1974. október 30-ait:
A 124. oldalon kezdődik a csepeli hévvel kapcsolatos rész. Sok oldalon tart és az igen jól kiderül belőle, hogy akkoriban is ugyanúgy az előkészítésnél jártak.
"A Kálvin téri kéregalatti végállomás 3 vágányos kilakításu. A peronok egy irányból, fejperonos elrendezés szerint közelíthetők meg."
"Az állomás végén - a Szamuely u. - Tolbuchin krt. keresztezésében - kétszintes gyalogos aluljáró létesül, mely a jelenleg épités alatt álló Kálvin téri aluljárórendszerhez közvetlenül csatlakozik"
"Az aluljáró alsó szintje /peronszint/ az észak-déli és a Dél-buda-Zuglói metróvonal [értsd: 4-es metró] mélyá11omására vezető mozgólépcsőkkel biztosit kapcsolatot"
#9
Ha jól értem, akkor minden egyes fillér ablakon kidobott pénz volt, amit az elmúlt 70 évben ennek hosszabbításnak a tanulmányaira/előkészítésére költöttek. Hiszen a mostani állapot szerint csak a jelenlegi előkészítés a hatályos, minden korábbi előkészítés meghiúsult tevékenység volt.
Ha így van, akkor ki felelős ezeknek a pénzeknek az elszórásáért, és miért nincsen miatta vizsgálat? Miért tűrik az emberek, hogy egy meg se kezdett projektre is már milliók mentek el (ami mai árfolyamon valószínűleg már inkább milliárdok)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!