Miért vannak itt ilyen válaszolók?
Ha azt mondom, hogy szerintem rosszul csinálták meg a metrópótlást, akkor csak annyit reagálnak, hogy nem kéne okosabbnak gondolnom magamat a hivatásos közlekedésszervezőknél.
Vagy ugyanezt reagálják, amikor azt mondom, hogy hozzá nem értő emberek festették össze a belvárost sárga festékkel. Aki járt a belvárosban, és ismeri a KRESZ-t, az tudja, hogy az újonnan odapingált jelek nem is léteznek a KRESZ-ben, vagy ha léteznek, akkor is teljesen hibásan vannak felfestve. Miért mondják egyes válaszolók, hogy azt hivatásos közlekedésszervezők csinálták, tehát ne kritizáljam őket, mert úgyis tévedek?
"sőt EU szinten rosszul értelmezik a jogszabályt"
Attól, hogy Magyarországon nem engedi meg a KRESZ a sárga táblát, más országokban megengedhetik.
#38: Ne próbáld kiforgatni. Két külön problémakörről beszélünk már. Az eredeti kérdés, hogy miért rossz ahogy most az metrópótlás miatt az átmeneti forgalmi rend módosítást jelölik. A másik pedig, hogy az általános forgalmi jelzések, hogyan vannak karbantartva, vagy módosítva.
#42: Ennek ellenére mindenhol működik a sárga tábla, sárga útburkolati jel az átmeneti forgalmi rendre.
Egyébként csak nem hagyott nyugodni.
Természetesen szabályozva van, hogy ezek a táblák sárgák lehetnek
83/2004. (VI. 4.) GKM rendelet
"Az eredeti kérdés, hogy miért rossz ahogy most az metrópótlás miatt az átmeneti forgalmi rend módosítást jelölik."
Hol írtam én ilyet az eredeti kérdésben? Ezt írtam:
"Vagy ugyanezt reagálják, amikor azt mondom, hogy hozzá nem értő emberek festették össze a belvárost sárga festékkel. Aki járt a belvárosban, és ismeri a KRESZ-t, az tudja, hogy az újonnan odapingált jelek nem is léteznek a KRESZ-ben, vagy ha léteznek, akkor is teljesen hibásan vannak felfestve."
Szó sincs róla, hogy csak a metrópótlás miatti sárga felfestést tartom szabálytalannak. Ott van például a Nagykörút, ahol fel van festve a járdára kerékpársáv, és közvetlenül mellette az úton ott van a korábban felfestett kerékpárnyom is. Vagy én magam találkoztam egyszer biciklizés közben azzal, hogy fel volt festve a kerékpárnyom, majd 10 méterrel később egy behajtani tilos tábla biciklis kivétel nélkül. De a 29. hozzászólásban felhozott összes példával is ugyanúgy bajom van, csak éppen nem azokat a példákat hoztam fel, hanem másokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!