Van olyan dízelmozdony Magyarországon, ami tudna 88 mérföld/órával menni?
88 mérföld/óra = kb 142 km/h.
Tegyük fel jön a doki, meg kell tolni a DeLoreant és csak magyar dízelmozdonyt használhat hozzá és nem használhat semmilyen speciális üzemanyagot, csak azt amit a MÁV beletöltött, (ha ez a kikötés nem lenne, akkor a bz 300-al menne 🤣 )
Nem találtam olyan dízelt, aminek az engedélyezett sebessége 100km/h felett lenne, de biztos van valamennyi tartalék.
Villanyt azért nem mondtam, mert azt könnyű találni, elég beszaladjon a Keletibe egy Flirtért vagy egy Traxxért 🤣 szerintem még a Szili is megtenné.
1885-ben talált volna Amerikában megfelelő gőzöst? (Extra rakéta tuning vagy minek nevezzük nem játszik?
88 miles per hour = 141.622272 kilometers per hour
ha csak ennyi kell akkor van!
a szergej tud ennyivel hasítani ha van elég pálya neki.
A műtanrendőri próbák során minden vasúti járművet a max sebessége 110%-án kell próbázni. Tehát a szergejs 110-n. innentől a 141 már nincs messze, simán fel tud gyorsulni.
Azt nem tudom, hogy az öreg kollégák elbeszélései mennyire igazak, de bizony vannak 150km/h-s legendák is...
(megjegyzés: a szilit mivel 130 km/h a kontrikciós sebessége 143 km/h-val futtatják... élmény! :D )
Nem elég a motorvonat is akkod a Desiro is megfelelő lehet!
"csak azt amit a MÁV beletöltött, (ha ez a kikötés nem lenne, akkor a bz 300-al menne"
sima gázolaja töltenek bele... nincs semmi különbség attól a gázolajtól amit a MOL kúton meg tudsz venni... (vagyis van, de az nem a teljesítmény növelés miatt van hanem.... szal az titok na :D )
nem lenne az jó.....
maga alá gyűrné a Bz a síneket :D
Szergejt akár 150-ig is meg lehet kergetni, rekord nem tudom mennyi velük, de e körüli temporól többször is hallottam mozdonyvezetőktől.
Amúgy meg még a 017-es Nohab is képes volna rá a módosított áttétele miatt.
De ott a Floyd Melákja, azok 130-as gépek, szóval a 140-et azok is kibírják gond nélkül, akkor a Herkulesek, azok 140-esek, szóval az még jóformán üzemszerűen is bírja.
"A Szilivel szoktak 130-al menni ott ahol van 160-as pálya? Vagy csak papíron van annyi és a teszteken kívül soha nem mentek annyival?"
A Szili konstrukciós sebessége 130. Csak a vonatbefolyásoló berendezés (EÉVB) miatt 120 a max sebesség amivel közlekedhet. Afelett más berendezés szükséges. Ha lenne rájk telepítve akkor közlekedhetnének 130-al is.
A Nohabok engedélyezett sebessége 105 km/h, de szerintem kevés lenne a 142 km/h-s sebességhez még egy lejtős pályán is. A magánvasutaknál persze előfordulhat egy-egy "csoda", de mondhatnám a már említett Ludmillát is - azt nem tudom, hogy a GYSEV-nél lévő Ludmillák engedélyezett sebessége mekkora.
A MÁV 242-es sorozatú gőzmozdonya viszont (ha van belőle jó állapotban lévő) elég lenne a feladathoz, bőven 142 km/h feletti sebességre is képes volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!