Magyarországon szoktatok elakadásjelzőt használni, ha a pályán torlódás van?
Úgy vettem észre,hogy a magyaroknál nem annyira divat, eddig ha torlódás volt mindig külföldi rendszámú autók/kamionok elakadás jelzőztek.
Szerintem pedig nagyon hasznos, többször is volt már,hogy viszonylag nagyot kellett fékeznem, mert 20-al gurultak előre a sorban állók, és nem tűnt fel úgy.
Egyszer a leállósávba is kormányoztam, hogy ne rohanjak bele a sorba, igaz az a saját hülyeségem volt, rosszul megválasztott sebességgel, és nem túl jó látási viszonyok között.
Viszont eddig akárhányszor villogtak, nagyon hasznosnak találtam, és mindannyiszor teljes kényelmemmel, és biztonsággal álltam meg.
Nyilván feltűnik az embernek akkor is ha nem villog senki, én is most két szélsőséges esetemet meséltem el a sok száz közül, de ezek miatt tartom nagyon jó dolognak, és ha nem tévedek ez külföldön bevett szokás.Magyarországon kevesebbszer találkoztam ilyennel.
Van aki idehaza is használja?Hasznosnak tartjátok?
Nem feltétlenül az fog fizetni, aki beléd csapódott, mivel a helyszínelés során erre fény fognak deríteni. Azért ne gondold, hogy akkora biztonságban vagy az általad említett vakegerektől, főleg ha egy fedélzeti kamerás autóval találkozol össze. Ráadásul te csak a féklámpákra hivatkozol, holott számolni kéne azzal, hogy azok is meghibásodhatnak mondjuk menet közben és nem minden kocsi küld emiatt hibaüzenetet. Te is ugyanúgy vétkes lehetsz, mint a mögötted lévő, szóval saját magadnak állítasz csapdát, mielőtt elhárítanád magadról a felelősséget.
És te mit tettél meg annak érdekében, hogy figyelmeztesd azt a vakegeret, ha már egyszer vakegér aki beléd megy b*meg... tapostad a féket és kész; én pedig nem akarok felelőtlen idiótákhoz alkalmazkodni, akik azt hiszik ők a királyok az úton, mindenki más nem létezik és úgy oldják meg, ahogy akarják a "szitut"
Nem olvasol figyelmesen, viszont elmondom még egyszer: autóúton/autópályán a forgalmi torlódás rendkívüli eseménynek számít (nem egyértelmű "szitu") és nem szerintem, hanem a kresz szerint az, ezt vagy megérted vagy pedig nem, de most már úgy érzem, hogy egy smoke & charm takony friss jogsis 17 évessel vitatkozom...
És igen azért tart itt az ország, mert olyan dolgot kell elmagyarázni, aminek evidensnek kellene lenni. Nem érvelek tovább, hiszen ezen a szinten már nem látom értelmét! Majd aki olvassa ezt az egész röhejt eldönti, hogy fogja csinálni...
Minden esetben (99%) a hátsó fél a hibás az ütközésnél.Semmi olyat nem ír a kresz hogy fékezésnél nyomni kell az elakadásjelzőt.Mellesleg lyukra futottál mert nagyon sok kocsi jelzi a féklámpa hibát..már a 80as években is kiírta sok típus. A torlódás mindennapos dolog egy úton, autópályán is ,főleg mostanában mindent túrnak,szóval messze nem rendkívüli a dolog. De akkor rá lehet húzni a kiugró vadra ,meg a zebra nélküli úton lelépő gyalogosra is a "rendkívüli eseményt" aztán ott tartunk hogy már direktbe kötjük a fékpedálra az indexet,tolatólámpát meg a ködzárót is ,de a vakegér azt se fogja látni. Ezt pontosan tudom mert már 3 majmot szedtem le már a vonóhorgomról. Volt amelyik próbált kapálózni ,de a biztosító is kiröhögte ,nemhogy a rendőr aki kijött.Még írt is neki egy csekket köv.táv be nem tartásáról, mert egy egyértelmű estre kihívták őket.
Olyan esetben nem hibás a hátsó,ha ellopják a féktávját,tehát bevágnak elé és egyből satu,avagy nem ég a féklámpa azt meg bizonyítani kell. A kínai dzsunka kamera meg se nem hitelesített eszköz se nem zárt rendszerű tehát egyszerű videómanipuláló programmal meghamisítható egy féklámpa rajta. Egy kezdő ügyvéd szétszedi a bíróságon a vacak sd kártyát lobogtató sofört,de lehet próbálkozni.Nekem lenne időm ,és pénzem is megszívatni az ilyet .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!