Miért nem végeznek sebességmérést a korlátozó tábláknál?
20
Évi 200k kilométert vezetek kamiont/buszt szóval szerintem hagyjuk, melyikünk alkalmas meg nem. A korlátozó táblák 90%-a semmit nem ér , amit meg egyéb miatt tesznek ki, ahhoz tesznek táblát, amit értelmezni kell, annyi.
@22: hogy ki mennyit vezet, annak semmi köze a szabálykövetési hajlandósághoz. Az meg hogy egy táblának mi értelme van, arra tartozik, aki kihelyezi. Az arra közlekedőnek nem az a dolga, hogy felülbírálja, hanem kötelessége aszerint haladni az úton. Ha nem tetszik, nem kötelező járművet vezetni.
Elég szomorú, ha a szabályszegés, csalás a természetes és követendő példa...
Hagyd a francba, valami bajuk van...
Érdekes módon akik levezettek százezreket balesetmentesen több géppel is, ők pontosan tudják, hogy a sebességkorlátozó táblák nagy része túlerőltetett. Azt meg pláne, hogy a 30-as táblák sokszor feleslegesen vannak kint hagyva.
És még mindig van mérés táblák mögött, nem is kevés, előszeretettel megy a méregetés mögöttük. Erre mégis leírja, hogy de miért nincs mérve a tábla mögött... Hagyjuk. Mondom én provokáció, vagy nem nyitotta még ki a szemét a kérdező.
Azt meg nem tudom mire érti, hogy egy sebességtúllépés miatt a rendőrautó a kapuban fog állni, nektek valami marha nagy baj van a fejetekben az autózást illetően.
Még mindig 30-300 ezer közötti pénzbírság van. Ti meg elképzelitek, hogy de jó lenne ha elhurcolna a rendőr egy 5 Km-es sebességtúllépés miatt, mert a ti életképetekbe nem fér bele ekkora sebességtúllépés. Baj van a fejetekben.
Ja és ne írogassál privátban, mert reakcióidő nélkül van letiltva mind, feleslegesen fárasztod magad.
25-ös
Igazad van, itt tényleg bajok vannak. Bár már hozzászoktam. B, C, D, E kategóriám van majd 1 millió balesetmentes kilométerrel mögöttem vagy 20 különböző EU-s országban, de mégis mindig mindenki jobban tudja, hogy hogyan kell vezetni. Ahogyan már mondtam pedig, ha veszély miatt van korlátozó tábla, akkor azt feltüntetik, hogy miylen veszély, egyéb esetekben vagy indokolatlanul van kint vagy csak kinnmaradt. Akik meg azzal jönnek, hogy ő azért is betartja, az remélem tudja, hogy a forgalom ritmusától való jelentős eltérés ugyanolyan balesetveszéyles, mintha az 50-es táblánál 55-el mész ;)
Közúti veszélyeztetés az, ha 20-szal többet megyek? Nem barátom ez max 30 ezres pénzbírság. Az már inkább közúti veszélyeztetés, ha te egy nagyobb forgalomban nekiállsz a ritmust nem felvenni és mindenki kerülget téged, vagy elkezded osztani a büntetőféket.
Ha még nem tűnt volna fel gondolkodva kell vezetni és nem droidként.
Nyilván ha van kint kamera rögtön lassít mindenki, mert épeszű ember feleslegesen nem akar fizetgetni, de még a kamera is elég nagy ráhagyással dolgozik, 50-es táblánál még nem kattan 65-nél, ez belefér az értékrendedbe?
Úgy akarod bemagyarázni most itt, mintha 3x gyorsabban mennénk a táblán írt értéknél, pedig köze nincs hozzá.
Meg egyébként is az egész írási stílusodon látszik, hogy trollkodásra megy rá.
Eről beszélek. 50- nél a 65 egy igen durva, 30%-os sebességtúllépés. És egyeseknek még ez sem elég.
Ezért mindössze némi pénzbírságot kap, azt is a lehető legritkább esetben...
Na EZÉRT tartja szinte mindenki feleslegesnek a korlátozásokat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!