Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A mozdonyvezetőknek mindent...

A mozdonyvezetőknek mindent szabad?

Figyelt kérdés
Megnéztem egy csomó crash videót és feltűnt, hogy a mozdonyvezetők meg sem próbálják elkerülni az ütközést. Nem értem, nekik csak annyi a kötelességük, hogy a kürtöt meghúzzák és ha nem megy le a sínekről az autó, akkor simán átroboghatnak rajta? Ez rendben van így?

2017. júl. 6. 23:36
1 2 3 4 5 6 7 8
 31/71 anonim ***** válasza:
74%
Az illuminati áll a háttérben, csak sajnos sokan még mindig nem tudják. Emiatt ilyenek a mozdonyvezetők.
2017. júl. 7. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/71 anonim ***** válasza:
91%

Ami kormánynak néz ki azt mi úgy hívjuk, hogy kontroller... Leegyszerűsítve az a gázpedál. Csak annyi a különbség, hogy nem nyomni kell hanem tekerni.


Amúgy a mindet szabadra meg annyit... "szabad" ( Kötelességünk ) például megtekinteni azt is, hogy mi történt az autó utasaival ütközés után.... nem kívánom, hogy találkozz hasonló látvánnyal, nekem már sajnos volt benn részem.


nem mellesleg meg azért van ott a sorompó, hogy lehetőleg figyelmeztessen ha jön a vonat, és a fehér fény sem azt jelenti, hogy szabad, csak, hogy a sorompó üzemel, és akkor is kutya kötelessége körülnézni az autósnak, hogy megbizonyosodjon róla tényleg nem jön semmi.


Meghibásodott sorompónál pedig 15-nél többel mi sem mehetünk, de az irreális lenne kicsit, hogy minden átjáróban ahol van működő sorompó is, ott is 15-re lassítani és ismét gyorsítani.

Nem akarok sokat fizikázni, de talán nem árulok el nagy titkot, hogy a legtöbb energia a szerelvény felgyorsításához kell, szóval enyhén szólva nem mindegy, hogy egy adott vonatnak mennyit kell lassítani és gyorsítani.

2017. júl. 8. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/71 anonim ***** válasza:
53%
Én csak azt nem értem, hogyha már nem tud az a fránya vonat lefékezni, sem kikerülni az autót, miért nem száll fel, és repül el felette? Erre nem lehet a súly kifogás, elvégre egy Airbus A380 is van vagy 500 tonna, mégis megcsinálja....
2017. júl. 8. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/71 anonim ***** válasza:
46%
00:18 Na ebbe meg megint kódolva van a balesetokozás! Mi van, ha a mozdonyvezető végez, hazaindul autóval, és gázadás helyett szórakozottan teker egyet a kormányon? Szaladjon mindenki, amerre lát, csak mert őmasinisztája autózni akar? Igenis tegyenek rendes gázpedált meg kormánykereket a mozdonyokba! Sokkal dinamikusabb haladást tenne lehetővé, ha nem kéne pl. egy állomáson megállva elengedni a mögötted jövő gyorsvonatot, hanem csak simán a nyílt pálya mellé félrehúzódnál arra a kis időre. Meg aztán könnyebb a gázba beletaposni is, ha kell a kraft.
2017. júl. 8. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/71 Alex Fly ***** válasza:
35%
@43: szó sincs veszélyhelyzetről. A masiniszták kocsijában a kormány helyett a gázkerék van. A kanyarodásra az indexkapcsoló szolgál. Mivel a mozdonyban olyan nincs, ezért nem keverheti össze...
2017. júl. 8. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/71 anonim ***** válasza:
61%

Ide egy hosszú leírást akartam írni, de eszembe jutott,

hogy már nagyon álmos vagyok, tehát helyette:


Nézz utána, google segít, hogy egy vonatnál pl fékezés-

nél milyen erők hatnak. Van NatGeon pl jó pár vonatos

sorozat (ha lekésted, akkor torrenten is fent van),

amiknél elég szépen levezetik, úgy, hogy bárki megértse.


Van olyan eset, ahol nem lesz több a fékút, de általában

megnövekszik.

2017. júl. 9. 04:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/71 anonim válasza:
40%
Régen úgy kellett volna megépiteni a közútakat és a vasutakat, hogy mindenhol felüljárókat és aluljárókat épitettek volna. A vasuti átkelőket nem kellet volna kialakitani (a figyelmetlenség miatt veszélyes a közúton közlekedőkere).
2017. júl. 9. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/71 anonim ***** válasza:
40%
#37, ma is van ilyen vonat, Kínában a monorail. Csak hát kishazánk sose fog olyan színvonalat elérni, hogy akár csak az ötlete is felmerülhessen a monorailnak...
2017. júl. 9. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/71 anonim ***** válasza:
72%

"#37, ma is van ilyen vonat, Kínában a monorail."


Az összes emelt és nagysebességű vonal ilyen Európában is, 160-200km/h megengedett pályasebesség felett nem lehetnek szintbeli keresztezések.

2017. júl. 9. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/71 anonim ***** válasza:
47%
160 km/h fölött nem lehetnek szintbeli kereszteződések.
2017. júl. 10. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!