Miért nem emelik az életképtelen sebességhatárokat?





Hát te jó nagy idióta vagy.
Nem én okoskodtam, és nem vagyok öreg, ne magadból indulj ki.
Kicsit nagy az arcod.
Azt hiszed, te szrtad a spanyol viaszt?
Az én agyamban nem létezik semmi olyasmi, amit te próbálsz meg bemagyarázni, mert szándékosan félremagyarázod a szavaimat.
Tessék, ez a kérdés épp miattad és a hozzád hasonlók miatt született meg, egészen friss.
Nyugodtan vedd magadra, sőt magyarázz bele ebbe is valamit, mert úgyis mindenki hülye, csak te vagy helikopter...
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__8..





Gépekről csak annyit, hogy igen, vasúton létezik már sok-
féle kütyü, ami érzékeli az esetleges előtte haladó sze-
relvényt (elvileg az automata rendszer miatt ilyen nem
történhet), a vadat, idegen tárgyat a pályán stb. Telje-
sen automata.
Gépjárműveknél is, vegyük csak a Teslát, agyon van rakva
mindenféle érzékelővel. Ott érzékeli, meglehetősen gyor-
san, ha mondjuk pályán megy az ember, és bevágnak elé,
fékeznek előtte, vagy épp "rászaladnak" az előző gépjár-
műre. Ez is teljesen automata! VISZONT 160-nál egy
vészfékezés akár még csontot is törhet, agyrázkódást is
okozhat, ha nem rosszabbat. Arról nem is beszélve, hogy
a fékút megnő, ráadásul a vészhelyzet észlelése között
is nagyobb utat tesz meg a kocsi (1 mp-es reakcióidővel
számolva közel 10 méterrel többet, mintha 130-al menne
az illető), ami akár azt is jelentheti, hogyha lassab-
ban ment volna, akkor elkerülheti a becsapódást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!