Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem viszik feljebb a...

Miért nem viszik feljebb a sebességhatárokat Magyarországon? Ha beakarom tartani pontosan a sebességhatárokat miért idegesek rám az emberek?

Figyelt kérdés
Vas megyében élek, az utak minősége lassan már Nyugat - Európai minőségű, lakotton belül a 30, lakotton kívül pedig a 90 km/h iszonyatosan lassúnak érzem, főleg a mai autókkal. szerintetek mikor viszik feljebb a sebességhatárokat? múltkor a 30-as táblánál mentem 40-el és 5 autó is megelőzött, ill. építés alatt lévő 86-oson előzni tilos és 60-as táblánál mentem 75-el és kb 30an megelőztek Körmend-Szhely között.

#sebességhatár #túl óvatos közlekedés
2016. aug. 28. 11:30
1 2 3
 1/22 A kérdező kommentje:
a céges Mazda 6-osunk például a 90 km-h-t 4-esben viszi remegés nélkül. 6. sebességet csak autópályán tudunk használni, 110-nél még remeg a motor 6-osban, 5-ösben megyünk vele 100-al általában, ha be akarnánk tartani a törvényt, akkor 4.ben kellene használni, ergo elég lenne egy 4 sebességes autó is akár? :-) nekem ez nagyon furcsa, hogy csak ennyivel lehet menni.
2016. aug. 28. 11:34
 2/22 anonim ***** válasza:
100%

Magyarország elég jó hely a maximális sebességek tekintetében.


Itthon leginkább a hülyeséggel van a baj.

Például a kintfelejtett 30-as táblákkal,a teljesen indokolatlan 60-as korlátozásokkal.

Arról nem is beszélve hogy rengeteg lakott területen van több km-nyi olyan szakasz,ahol biztonságos a 70-es tábla is (lásd Balatonpart),mégis 50-el kell szöszölni.

2016. aug. 28. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
100%
Egy másik probléma az, hogy sok helyen, például Budapesten is, egyszerűen annyira rossz minőségűek az utak, hogy még a megengedett sebességgel is életveszély menni rajtuk. Ez pedig esőben, sötétben csak fokozódik, amikor látni sem lehet, mert nincsenek normális felfestések.
2016. aug. 28. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%

Hiába modernebbek a mai autók mint harminc évvel ezelőtt, az emberek nem vezetnek felelősségteljesebben, az átlagos reakcióidő sem változott.


A 30 általában nem azért van kinnt, mert annál gyorsabban senki nem tud haladni, hanem mert veszélyes. Egyébként az útépítés mellett is a te saját érdekedben van kint a 60 - és persze a munkások élete érdekében.


Az, hogy az autóstársaid egy része ezt nem képes felfogni, elsősorban őket minősíti.


Az, hogy téged ez idegesít, már téged minősít.

2016. aug. 28. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
Érdemes betartani mert útépítési területen bármi lehet. 30as tábla ki van rakva de mész 60al és jön egy szintemelkedés ahol az aszfaltozást befejezték és ott olyat kap a futóműved hogy nem fogsz örülni. Ez az útépítőket védi mert hiába mész hozzájuk hogy tönkrement a futóműved ők csak azt mondják hogy be kellett volna tartani a táblát. Másik meg hogy tudják hogy mindenki gyorsabban megy mint a megengedett és ha kiteszik a 30as táblát akkor menni fognak 50el. Ezért inkább egy erősebb korlátozást tesznek ki. Akkor van szívás ha traffiznak és te már 60al mész 30as tábla mellett.
2016. aug. 28. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:

Így is rengeteg a baleset. Nem elég? Még több halottat szeretnél? Közlekedési kultúra kellene!

Épp azért volt a héten is sebesség mérés, mert nem tartják be a korlátozásokat. Azért mert neked is van pénzed kifizetni a +30-40km-es túllépéseket, mert versenypályán érzed magad, arról nem a mai autók tehetnek. Egy jó utó magas fokozatba se dübörög, meg nyöszörög 90-100-110-es tempónál.

2016. aug. 28. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
#6 Csak nezz meg egy statisztikat, hogy hany halalos baleset volt CSAK a gyorshajtas miatt ;) meg fogsz lepodni, hogy milyen pici az a szam.
2016. aug. 28. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:

A 30-as tábla indokolt bizonyos helyeken, más helyeken viszont egyáltalán nem lenne szükség rájuk.

A sok hülye indokolatlan 60-as, meg településen kivüli 50-es táblával van a gond.

Másodrangú utakon maradhatna a 90-es korlátozás, de főutakon minimum 100 kellene legyen a határ.

Még amit támogatnék, az autópályákon a limit emelése, viszont miután rendszeresen előfordul, hogy végigmegyek a teljes M3-masok tempomat 135-el, és egyetlen egy autó előz meg, akkor bizony nincs értelme. Mindenki a külsőben poroszkál 100-110-el. Ezt nem értem.

2016. aug. 28. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
kedves 6-os. én betartom a szabályokat, általában a megengedett sebességgel közlekedek, és emiatt egy csomóan idegesek rám, egy 2 éves 6-os mazdát pedig lehet értelmes autónak nevezni, és az például szenved 90-es 70-es tempóban. de teljesen felesleges ekkora autókat gyártani, a céges mazdánk például 175 lóerős, ez tudod mit jelent? pl. ha 3-asban nem figyelsz, és kicsit odalépsz neki, mert szeretnéd élvezni a 420as nyomatékot, akkor egyszerre 100-120-al mész.. de nyilván az ember próbál figyelni.. de ebben az országban... múltkor pl. egy kedves honfitársunk átkiabált a lámpánál idézem: mi a k...a anyádnak veszel ilyen autót, ha 50el szarakodsz a belső sávban) ez volt lakotton belül és azért mentem a belsőben mert balra kanyarodtam le) ez cssak egy példa a sok közül..
2016. aug. 28. 18:13
 10/22 anonim ***** válasza:

Nézd, erre két megoldás létezik:

1) magadra veszed, felidegesíted magad, stresszelsz,

2) kifasszt érdekel, nem foglalkozol vele.


Én a második megoldást javaslom.

2016. aug. 28. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!