Mikor fog kikopni a társadalom köztudatából a "közút nem versenypálya"?
Én nem azért csináltam jogosítványokat százezrekért, hogy azonos séma szerint vezessek, volt több autó is a kezem között, és akkor döbbentem rá hogy erősebb komolyabb autó kell, amikor felnyitotta egy a családból a szemem valaki hogy ez a kocsi nem arra való hogy folyton tövig legyen nyomva a pedál, így jött az elgondolás hogy eladtam, és lett helyette olyan amit nem kellett szerelőhöz vinni pár alkalom után.
Sose volt koccanásom, karambolom, ahol gyereket látok a kocsiban vagy bizonytalan sofőrt ott lassítok.
Szerintem mindenki döntse el maga hogy mennyit enged magának és a gépének az ember, ne a másik embert szapulja ha gyorsan megy, aki ráadásul egy idegen számára.
"én ismerem magam annyira hogy nem generálok veszély helyzetet" - na akkor csak hogy tisztázzuk: egy nagy sebességű, másféltonnás fémtárgy alapból veszélyt jelent a környezetében tartózkodókra. Szóval nem kell veszélyhelyzetet generálni: te magad vagy az. Ami viszont kötelességed, hogy ezt a veszélyt a lehető legkisebbre mérsékeld, aminek egyik feltétele a rád vonatkozó szabályok betartása.
Ha ez nem megy, akkor add el az "erősebb komolyabb autódat", az árán pedig vehetsz bérletet és évekig meg van oldva a tömegközlekedésed. A gépjárművezetést pedig hagyd arra, aki alkalmas rá.
Tudod a legerdekesebb problema ezzel a szemlelettel az, ha tudod hol a jarmuved hatara akkor mindig ugy kell vezetned, hogy azt soha ne erd el. Igen ez azt jelenti hogy tudo mekkora sebessegnel mennyi a fektavolsag, mennyi a maximalis kanyarsebesseg X radiuszon szaraz aszfalton 22 fokban. Es mi van ha nedves az ut? mi van ha csak 18 fokos az aszfalt? Mivan ha elvakit a nap akar 1 masodpercre? Tapasztalatbol mondom nem egyszeru, a legnagyobb kihivas napmint nap, a hulye gyalogos aki atrohan a piroson, a banga sofor aki nem hasznalja a visszapillantot, az idiota aki beveag eled csak hogy 1 mp-el elorebb legyen. Es akkor nem beszeltunk a busz mogul kilepo gyalogos(vagy barmilyen takarasban levo helyrol), az iranyjelzot nem ismerokrol, es sorolhatnam.
En a 100 tablanal kb 80-al megyek, mert pont ezek az idiotak miatt mar majdnem osszetortem magam, es lehet hulyesegnek gondolod de egy 100 LE- teherautoban ami kb 2t es gyakorlatilag olyan mint a hajo, ra kellett jonnom maskepp nem megy. Ez igaz minden jarmure mert egyszer ugyis rajosz, ha tul konnyu az oldalszel fuj le, ha tul nehez sokara all meg, ha tul szeles nehezen fer el es nehezen fordul, ha tul keskeny instabil kanyarban, ha hatsokerekes konnyen adja a segget, ha elsokerekes pattog le az ivrol, ha osszkerekes akkor tul nehez, es sok a rugozatlan tomeg, akarsz meg tobbet?
#33
és mindenki, (zöld)aki haza szeretne jutni egészben.
Már pedig ki nem?
Motoros, téged nem vár senki otthon?
Biztos biztos vagy magadban.
Csak ne másokon életén gyakorold a magabiztosságod.
Menjél erdőbe korosszozni.
Remélem az egyik amkérdező volt:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!