Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért a drágább járművek...

Miért a drágább járművek vezetői általában a legtürelmetlenebbek, legelviselhetetlenebbek az utakon?

Figyelt kérdés
2017. ápr. 6. 23:33
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

Én is türelmetlen tudok lenne ha valaki nagyon lassan megy előttem csak nem kezdek bele olyan könnyen előzésbe a 75 lóerős autómmal :D

Ha 180 lóerős BMW-m lenne akkor könnyebben menne.

2017. ápr. 7. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

Nyugodt, csendes helyen lakom, megjegyzem 20km/h-s lakó-pihenő övezetben, de amikor végigmegyek 35km/h-val az úton ahol egyébként gyerekek is szoktak játszani meg hasonlók, akkor mögöttem meg ott dudál meg előzget meg nyomul az újgazdag szomszéd a Skodájával meg a Volvo terepjárójával



A múltkor pont így ütöttek el itt egy gyalogost, hogy 70km/h-val döngetett végig a terepjárós a lakó-pihenő övezetben egy egysávos úton, valaki épp tolta a kukáját a házához, a fickó meg épp a műszerfalon babrált valamit, és az oldalával elkaszálta a gyalogost

2017. ápr. 7. 18:25
 13/18 anonim ***** válasza:
50%

Mert tudják, hogy 0-ról 50-100-ra secc-pecc alatt felgyorsulhatnak;

Mert tudják, hogy az ő autójuk mindenkinél gyorsabbak;

Mert csak neki van dolguk az életben, másnak nincs;

Mert alapból vehemensebb a stílusuk;

Mert ki tudják fizetni(...) a büntit;

2017. ápr. 8. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
59%

utóbbi években én is "rászoktam" az indulatosabb vezetésre céges autók révén...

és most már úgy érzem érdemesebb sietni, bár nem mindig jó dolog és óvatosan kell csinálni! de a kocsikázókat ki nem állom és balesetveszélyesnek tartom! főleg az egyszámú utakon amikor előzni kell! vannak emberek akik sietnének munkájukból adódóan és ha mindenki betartaná a sebességkorlátozásokat az ország lehet teljesen leállna.. de ez már logisztikai kérdés

2017. ápr. 8. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
51%

"rettenetesen fel tudom bosszantani magam ha 50-es táblánál óra szerinti 50-nel tötymörgünk. "


Amennyiben van jogosítványod és ismered a kreszt akkor tudnod kellene,hogy abban a szituban bizony 50 a megendett maximális sebesség.Nem 55 nem 60 nem 70...Az,hogy téged ez bosszant egyéni szoc.probléma.

2017. ápr. 8. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 V8engines válasza:
0%

Sose bírtam az általánosítgatást. Értelme sincs, meglátásom szerint.

Ember, és alkalom függő. Nem autó. (1.6TD ll-es Golf-al is meg bírok fingatni "komolyabbakat". De sosem lakott területen "arcoskodom". Bár, ez nagyon távol áll tőlem, azért az idézőjel is!)

Ha sietek, én sem bírom a tökölést a belső sávban 40-el (50-es táblás körzetben), mobilon csacsogva közben vagy sem.

Ha meg alkalom adja, előzöm, megoldom magam külső sávban, ha nem ébred fel magától az illető és másképp nem megy.


-De tény, hogy a megfelelő közlekedési moráltól nagyon távol állunk. (De ezt a helyzetet adja hazánkban az is, hogy rohanunk a pénzünkért, és után.)

Volt szerencsém megjárni USA-ban 5 államot, nem tapasztaltam ilyesmit. Azaz, nem általános. Ha már ez a szó felvetődött. :)

2017. ápr. 8. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 mi lenne válasza:
31%
14/16 laller80- időben, kipihenten kell elindulni ! számolva azzal, hogy bármi történhet a sok-sok kilométeren keresztül. én is találkozom ilyen autóvezetőkkel, de nem rágom a kormányt, nem vagyok ideges, nem mutatok be. hanem meg várom a kellő lehetőséget az előzésre. index ki és nyomás. arról nem is beszélve, hogy nem tudod miért közlekedik ilyen tempóban. tolerancia ! kérem szépen. a magyar utakon közlekedni a legéletveszélyesebb munka !
2017. ápr. 10. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

Avval egyetértek, az általánosítás nem vezet jó irányba, de a kérdésben rejlik mégis egy kis igazság is.

Ahogy már írtátok, a gyorsabb, nagyobb teljesítményű autó ösztönzi a tulajdonost, hogy esetenként (egyesek állandóan) jobban meghajtsa. Erre jó példa a sugárhajtású repülők megjelenése. Amikor először bevetették őket légicsatákban, nevetséges jelenetet produkáltak. A fellegekben harcoló régi repülők a maguk tempójában viaskodtak, a sugárműves gépek pedig berepültek a légicsatába, majd avval a lendülettel tovább is mentek és elhagyták a csatát, majd ismét berepültek és már ott sem voltak. Lényegében túl gyorsak voltak a régi gépekhez képest és nem is tudtak érdemben részt venni a "lassú" csatában. :-) Hasonló érzésem van, mikor régi céges autóval vagy dobozos járgánnyal közlekedek, főként autópályán. Elsuhannak mellettem a szuper drága autók. Amikor pedig én megyek gyors autómmal, akkor szinte állni látom a lassú szappantartókat.

Szerintem, az lenne a természetes, ha a legtöbb úton lenne lassú és gyors sáv is. Ráadásul, a lassú autók nem használnák a gyors sávot, a gyorsak pedig a lassút (ha nem muszáj). Én emlékszem rosszul, de nem ezért találták ki a jobbra tarts szabályt?


Veszélyesek a magyar utak? Jártatok ti Ázsiában, Dél-Amerikában, Oroszországban? Ott még a KRESZ-t sem ismerik, talán nem is létezik arrafelé. :-)

Ha rossz véleménnyel vagytok, a haza útviszonyokról, akkor nézzetek néhány videót ezekről a földrészekről, máris áldani fogjátok, hogy itt éltek. :-)

Mikor jómagam Vietnamban és Thaiföldön voltam, hosszú hetek alatt sem tudtam megszokni a fejetlenséget. Ott olyan érzése van az európaiaknak, ha száz ember van egy helyen, akkor kétszáz felé mennek. :-o


(Ilyen videókra gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=K5B6N9eDBIQ )

2017. ápr. 16. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!