A vezetésben mik a gyengeséged, vagy mi volt az?
Nekem 2,5 éve van jogosítványom, szeretek is vezetni, de valahogy a tolatással mindig csak a baj van.
Nemrég számoltam ki,hogy összesen 7x tolattam már meg az autómat, ebből egyszer tört, a többi csak karcolódott.
Általában tárgyakkal találkozom, kapu,betonkerítés alja, stb...nem félek tolatni, nem is az oldalát kapom le, hanem a hátulját, mert nem érzem,hogy mennyi hely van.
A párhuzamossal sosem volt gond, mindig elsőre sikerül, bevásárlóközpontokban is tolatva állok be, vagy ha könnyebb úgy kijönni valahonnét, gond nélkül tolatok.
Mindannyiszor hátranéztem amikor ezek a malőrök történtek.
Tényleg csak apró karcolások, meg bele is fér a kocsimnak, de zavar,hogy ennyi idő után is így vagyok vele.
Tudom,hogy sokak szerint szégyen, de én bevallom, hogy ez van.
Nektek volt ilyen gyengeségetek?Az idő, és a gyakorlás segíteni fog?





Fél éves a jogsim (23N), igyekszem minél többet menni, de ellenségem a 90fokos parkolás előre, hogy a két vonal között legyen elsőre. Hátra vagy párhuzamosan bármit megcsinálok, de előre szörnyen megy ez. Gyakorlás-gyakorlás és legyél rákényszerítve a dologra, én is ezt csinálom.
Van hogy kereszteződésben inkább még várok egy autót mert nem érzem biztosra hogy kiférek normális tempóba, de szerintem ez belefér.
Amit utálok: a későn jelzők, indokolatlanul megáll/meggondolja magát, szét nem nézők és kihajtók/körforgóba behajtók, felénk elég gyakori, bármi és bárki elég ki és bemennek, de annyira hogy satufék kell, már előre látom az arcokból hogy be/ki fog jönni mert felém se nézett...










#12
Ez teljesen normális dolog, bármekkora ász vagy, mindegyik típushoz hozzá kell szokni. Ugye az sem mindegy, hogy hol csatlakozik, milyen a vonójármű tengelytávja, mekkorát kanyarodik, milyen hosszú pót, stb.
Először én is cumiztam a nyergessel, legtöbbet teljesen más típusú szerelvénnyel centizgetek (azonos hossz, csak golyós és a hátsótengely mögött van a vonószem), így nehéz volt először cm-re egyvonalban parkolni. De pl mikor a szokásos vontatók helyett egy RAM-mal kellett tolatni, a pót hiába volt azonos, a kocsi sokkal rosszabbul kanyarodott, így arra is rá kellett érezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!