Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hol marad az autópályakezelő...

Hol marad az autópályakezelő felelőssége, helyesebben felelőtlensége? A sok pénzt beszedik (már mindenhol matrica kell), de szórókocsik nincsenek?!

Figyelt kérdés
M3-as autópálya, ma éjszaka, három halott a jeges út miatt. [link]

2016. dec. 18. 13:16
1 2 3 4 5 6
 21/55 anonim ***** válasza:
78%

"A sofőr lehet nem is tudhatta, hogy csúszik az út"


Öreg hiba. Ezért van különbség a között, hogy valakinek van jogosítványa, valaki meg sofőr.

2016. dec. 18. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/55 A kérdező kommentje:

Érdemes elolvasni a kommeneket!Igen, más országokban is van ónos eső, de akkor azonnal elindulnak konvojban a szórókocsik és nem tud lefagyni. Jártam a sógoréknál, ott ez a gyakorlat, nálunk meg abból lehet látni (nappal és nem éjszaka), hogy hány kocsi van az árokban.

Autópálya felügyelet: ÉBRESZTŐ!

2016. dec. 18. 17:33
 23/55 A kérdező kommentje:
2016. dec. 18. 17:34
 24/55 anonim ***** válasza:
100%

DEhogy indulnak azonnal.

Csak ott az emberek sokkal inkább az útviszonyoknak megfelelően vezetnek, és nem azonnal azt keresik, hogy ki MÁS lehet a felelős. Az útkezelő, a jég, az időjárás, bárki, csak nem az akik a járműveket vezették.


Nyugaton sincs kolbászból a kerítés, keress rá a youtube-n a car ice motorway kifejezésre, és látsz majd szépeket.

2016. dec. 18. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/55 anonim ***** válasza:
100%

"de akkor azonnal elindulnak konvojban a szórókocsik és nem tud lefagyni."


Egy közel 300km útszakaszt egy szemvillanás alatt sikosságmentesítenek? Ez aztán az űrtechnólgia...hiszen ha pont ott csúszok meg ahol épp még nem járt szórókocsi akkor mi van? vagy ha masszívan a sózási fagypont alatt van a hőmérséklet?? vagy ha egy 3. rendű mellékúton csúszok meg ahol még sógoréknál sem jár szórókocsi a büdös életben akkor mire-kire fogom kenni??

2016. dec. 19. 04:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/55 anonim ***** válasza:

Olyan a világon nincs, hogy bármilyen gyors időjárás változás esetén az azonnal akcióba lépő közútkezelő nulla időtartam alatt rendet tesz. Ez nonszensz.


Ilyen külföldön sincs.


Én már majdnem az összes európai országban jártam kamionnal, télen, nyáron. Svédországban, Norvégiában, Oroszországban is. A sofőrnek kell figyelni az útviszonyokra. Én is támogatom, hogy mielőbb sózzanak, de ha nem sóznak bármilyen okból kifolyólag, akkor sem mutogathatunk másokra.


Egy hivatásos sofőrt azért fizetnek, hogy a kormányt tekerje. Egyikünk sem volt ott, de alap, hogy a kocsit - főleg buszt és kamiont - egyenesben kell tartani amíg csak lehet. Ha elé pördült egy jármű, ahogy a hírekből tudni - neki kellett volna mennie a buszosnak, nem pedig félrerántani. Ha egy ekkora jármű felborul utasok halnak meg, bebicskázik a kamion, rakomány - adott esetben veszélyes áru - kerül az útra. Én 2.2 millió km - t vezettem, de alig emlékszem olyanra, hogy elrántottam volna a kormányt.


Itt Magyarországon ritka az igazi tél, tíz évben egyszer talán, egy gyakorlott sofőrön nem foghat ki egy kis ónos eső, figyelni kell az út színét, a külső hőmérsékletet.

2016. dec. 19. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/55 anonim ***** válasza:

Van egy sejtésem: a balesetet okozó autóst senki sem fogja bántani.


A buszsofőrt valószínű elitélik, mert félrerántotta a kormányt, ha nem rántja és legázolja a személyautót, akkor meg azért.


Azzal meg ne foglalkozzon senki, hogy ha a személyautós nem száguldozik, akkor semmi sem lett volna!

2016. dec. 19. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/55 A kérdező kommentje:

De az nem gyanús, hogy mélységesen hallgat (mint sz* a gazban) ebben az ügyben a közútkezelő?

Nálunk hegyre vezető meredek kis utcák vannak, megjelentek a közmunkások teherautóval és leszórták homokkal már hajnalban, mert senki sem tudott volna dolgozni menni. Tükörjég volt.

2016. dec. 19. 12:27
 29/55 A kérdező kommentje:
Ma délben az M1-en nyilatkozott az egyik utas a buszról, aki fent ült első sorban, gyakorlatilag a sofőr felett. És mit is mondott? Száguldó autós, bevágott eléjük, megcsúszott. pörgött, belevágódott a szalagkorlátba. Mit tehetett volna féktávolságon belül? Ha legázolja, akkor is halottak maradnak ott, ha félrerántja a kormányt, akkor is. Itt senki sem vizsgálja az autós őrült (mert mennek ám, ami belefér, Hamiltonnak képzelik magukat), aztán ha baj van, másokat küldenek a temetőbe.
2016. dec. 19. 12:31
 30/55 anonim ***** válasza:
De pont itt a baj tudod, hogy bár ha nem rántja el akkor megöli az autósokat, de ettől függetlenül hivatásoként nagy járműben nem rántogatjuk a kormányt. Én csak most csináltam a "C" kategóriát de kb ott is ez volt az első amit elmagyarázott az autós. Ha kijött vége.
2016. dec. 19. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!