A rádióban miért mondják be a traffipaxok helyét?
Egyes rádiókban még a hallgatók által beküldött SMS-eket is beolvassák, hogy hol mérnek a rendőrök. Ez olyan, mintha buzdítanának arra, hogy máshol lehet száguldozni, de itt-ott jobban figyeljenek azt autósok. Nem a közlekedési szabályok betartása lenne a jó mindenkinek?
Aki belefut egy-egy mérésbe, legalább a bírságból tanulna, de így, hogy nyíltan tudhatóak a mérések helyei, nem elég hatékony a sebességmérés szerintem. A parasztabb autós ezeken a helyeken lassít, 100 méter után meg ugyanúgy tovább száguldozik, esetleg baleseteket okoz stb..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Másod sorban pedig az a lista nem jó semmire. Hiába mondják be a hivatalos napi előrejelzést, nem ott fognak mérni. Ráadásul elég nagy intervallumban adják meg pl. 8-18 óra között valamikor, amivel szintén nem mész semmire. Ezek a megyei előrejelzések jó, ha 10%-ban pontosak. A budapestinél valamivel jobb az arány, de ott se 100%, és nincs is benn az összes mérés. Tapasztalat.
Összegzés képp: a Pénzbeszedős méréseket jó, ha bemondják. Ahol indokolt valóban asebességhatár, és veszéyles ah ely, ott indokolt a sebességmérés is. Azt nem kell bemondani; de a sunyi méréseket igen, mert az a pénzbeszedésről szól, nem a balesetmegelőzésről.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#29 Ha egy ember nem alkalmas egészségügyi szempontból autóvezetésre, annak nem a volán mögött van a helye, hanem bármelyik másik helyen az autóban. Amúgy nem hinném, hogy tele van az ország olyan kriplikkel, akiknek benne van a jogsijában, hogy nem mehetnek országúton 90-nel, faluban 50-nel, a Hungárián meg 70-nel.
Ha egy autó nem tud országúton 90-nél fékezni, kanyarodni stb. biztonságosan, annak nem az országúton van a helye, hanem a szervizben, vagy egy traileren a szerviz felé. Amelyik 90-nel nem tud biztonságosan menni az országúton, az 70-nek meg 50-nel sem tud. Vágod? Szóval a műszaki állapotra hivatkozni, hogy miért nem megy rendesen, az nonszensz. Egy autó vagy tud menni rendesen az úton, vagy semmi keresnivalója nincs ott, mert csak veszélyeztet mindenkit, és szervizben a helye.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ne nyivákolj már, a cammogók 99,99 százalékának nincs a jogsijában semmilyem megkötés. A cammogók 99,999 százaléka azért nem megy, mert sms-ezik, telefonál kihangosító nélkül persze, bambul meg ilyenek. Tudod hány barmot hagytam már el az autópályán, mikor lelassított minden átmenet nélkül 90-re, mert éppen jött egy telefonhívás?
Vagy hány hülye mögött caplattam már, aki nem volt hajlandó téli gumit feltenni a hóban?
És hány barom van, aki egyszerűen csak spórol a benzinnel, beszerelteti a gázt a kocsiba, és nem megy többel a pályán 100-nál, vagy tényleg sz.. r az autója, de b..szik megcsináltatni, szervizeltetni? Az esetek 99,9999 százalékában a világon semmi sem indokolja, hogy feltartson a vegytiszta bunkóságon és a KRESZ be nem tartásán, és a kocsi megfelelő szervizelésén kívül.
Ja, és nem parkolok sem keresztbe, sem roki helyre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A telefonálgatót már szerencsére lekapja az új intelligens :) Na, mindegy, viccen kívül, nem okozok balesetet, de tényleg szidom az anyját az olyannak, akiket már felsoroltam.
Mellesleg még mindig nem értem, hogy ha az autó alkalmas rá, akkor egy féllábú ember, vagy automataváltóra kényszerített ember miért nem tud gyorsabban menni. Ha valaki nem képes vészfékezni, annak nem szabad jogsit adni, mert az, ha 40-nel megy, akkor is veszélyes, simán elcsapja az elé ugró gyereket.. És ez a vészfékezés igen/nem kérdése, nem a sebességé.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!