Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A rádióban miért mondják be a...

A rádióban miért mondják be a traffipaxok helyét?

Figyelt kérdés

Egyes rádiókban még a hallgatók által beküldött SMS-eket is beolvassák, hogy hol mérnek a rendőrök. Ez olyan, mintha buzdítanának arra, hogy máshol lehet száguldozni, de itt-ott jobban figyeljenek azt autósok. Nem a közlekedési szabályok betartása lenne a jó mindenkinek?


Aki belefut egy-egy mérésbe, legalább a bírságból tanulna, de így, hogy nyíltan tudhatóak a mérések helyei, nem elég hatékony a sebességmérés szerintem. A parasztabb autós ezeken a helyeken lassít, 100 méter után meg ugyanúgy tovább száguldozik, esetleg baleseteket okoz stb..



2016. ápr. 13. 10:31
1 2 3 4 5
 1/41 anonim ***** válasza:
81%
Hallgass többet rádiót, ez ideológiai kérdés, rendszeresen foglalkoznak vele.
2016. ápr. 13. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/41 anonim ***** válasza:
84%
Szerintem ez nem ezt sugallja. Aki száguldozik, az száguldozik mindenhol, legalább pár kritikus helyen lelassít.
2016. ápr. 13. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/41 anonim ***** válasza:
72%

A rendőrség honlapján elég pontos és részletes lista van az adott hónap tervezett mérési helyeiről is időpontjairól, így még csak a rádiót sem hallgatni hozzá.

De van olyan okostelefonos app. is, ami folyamatosan frissülve a felhasználók jelzési alapján, mutatja, hogy a tervezett útvonaladon hol mérnek.

2016. ápr. 13. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/41 Koplárovics Béci ***** válasza:
83%
Nemcsak a rádióban mondják be, de a police.hu-n maga a rendőrség adja ki, hogy melyik kapitányság területén belül melyik időpontban kb merrefelé várhatóak ellenőrzések. Én azt mondom, hogy így teljesen jogosak a magas büntetések. Aki még így is képes száguldozni, az fizessen.
2016. ápr. 13. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/41 anonim ***** válasza:
47%
Nos, elméletileg a traffizás eredeti célja nem az, hogy na most jól megszop@tjuk a népet, hanem azon a helyen ahol traffiznak, tényleg mindenki tartsa be a szabályt. Még az is, aki amúgy gyorsan ment volna. Kb ennyi.
2016. ápr. 13. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/41 anonim ***** válasza:
25%

Ezek csak a pénzre mennek, nem kell semmilyen biztonságról beszélni. Nyíl egyenes, jó minőségű utakon simán lehetne 120 a megengedett. Félreérteni nem kell, én mindenhol betartok mindent, de azért ne mondjátok, hogy bennetek nincs meg az a vágy, hogy jól odalépjetek neki néha, amikor sehol senki.

Múltkor valaki 70-80-nal tötyögött előttem, én meg nagy lendülettel megelőztem, akkor mentem 110-120-szal, és utána visszalassítottam 90-re. Ez így tök szabályosnak tűnik, nem? De nem az. A KRESZ szerint előzéskor sem lehet túllépni a határt. Ez szerintem a világ legnagyobb baromsága, mert nem biztonságos. Hogy előzzek meg valakit, aki mondjuk 85-tel megy úgy, hogy ne lépjem túl a 90-et? 3 percig ott legyek a szemközti sávban?

Az említett előzésem után jeleztek, hogy mérnek, és nem is olyan messze volt tőlem. Még nem kaptam csekket, talán nem is fogok, de ha kapnék, akkor az azért lenne, mert előztem. Nem fogom 90-nel megelőzni, amikor szemben jönnek.


Azt meg ne mondd, hogy ha valaki 110-zel megy, akkor balesetet okoz... Miért tenné? Azért, mert 20-szal többel megy?

2016. ápr. 13. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/41 anonim ***** válasza:
17%
6-os, nagyon nem értek veled egyet. Magyarországon az utak műszaki paraméterei és baleseti statisztikái alapján határozzák meg a megengedett sebességet. Ahol a SZAKÉRTŐK szerint is kis kockázattal megemelhető a sebességhatár, ott ma is 110-es táblák virítanak. Mert te mezei autósként lehet, hogy egy nyílegyenes tükörsima utat látsz, csak éppenséggel bőven elég a brutális balesethez az, hogy eléd ugorjon egy őz vagy az egyetlen kereszteződésben kicammogjon eléd a pótkocsis Zetor. Előbbinél ismert a vadmozgások intenzitása és a korábbi balesetek statisztikája - a szakemberek előtt. De nem előtted. Utóbbinál meg lehet, hogy pont azon a pár tíz méteren múlott az életed. És te nem tudtad, hogy ott minden hónaoban kivágódik valaki elé egy traktor; de a szakik tudták és ezért nem raktak ki 110-es táblát.
2016. ápr. 13. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/41 anonim ***** válasza:
47%
Az ilyen majmokat én is utálom, akik nem annyival mennek, amennyi megengedett, hanem feltartják a forgalmat. Lakott területen 40-nel tötyög, előzni lehetetlen, mert folyamatosan jönnek szembe, a hülyét az sem zavarja, hogy mögötte hosszú a sor, előtte meg egy kilométeren át senki. Ugyanezek a hülyék országúton 70-80 között mennek, mert nehogy már siessen. Aztán ha nagy nehezen van egy kis lauf, hogy előzhess, akkor persze, hogy visszakapcsolsz, és mégy, ahogy tudsz. Nem biztos, hogy annyival húzol el mellette, amennyi ott éppen szabályos, de majd lelassítasz.
2016. ápr. 13. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/41 A kérdező kommentje:

Mondjuk azt sem értem, hogy a Rendőrség honlapján miért írják ki a mérési helyszíneket. Szerintem ez nem tartozna kívülállókra, csak rájuk.


A BKV/Volán sem adja meg, hogy mikor melyik buszon lesznek ellenőrök. Nyilván akkor minden bliccelő elkerülné azokat a járatokat...

2016. ápr. 13. 14:08
 10/41 anonim ***** válasza:
46%

Édes drága 6-oska!

A 90 az a MEGENGEDETT LEGNAGYOBB sebesség. Nem legkisebb, vagy kötelező... Nem KELL lakott területen kívül is 90-el menni, a 85 is tök rendben van.

Az ilyenek mint te, szoktak az árokban kikötni egy egy nem kalkulált kátyú miatt esetleg, vagy kiszaladó állat... stb.


"Aki belefut egy-egy mérésbe, legalább a bírságból tanulna"

sajnos sok esetben nem így van.

2016. ápr. 13. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!