Végre egy jó ötlet a FIDESZ-től? Kresz vizsgát kell tennie a kerékpárosoknak is?
"Senki nem írt olyat, hogy kresz tudáson semmi sem múlik. Hanem azt írták, hogy nem a kresz tudáson múlik, hogy valaki hogyan közlekedik."
Esetleg a dolgok megértése és értelmezése terén magadért izguljál jobban. Nyilván a semmi nem múlik-ot arra értettem, hogy ahogy közlekedik ennek birtokában vagy ennek híján, vagy mi másra gondoltál. Szócséplés amit itt előadsz a témában, a fröcsögő, utálkozó meg lehülyéző stílusod meg megint csak téged minősít Móricka.
ma 22:39
Na igen. Csak akiben van egy csepp kis értelem az fel is fogja ezt. De hát itthon mit várjunk? Ahol az ilyen húgyagyúak, mint a Tarlós is az autós közlekedést erőlteti, ahol az atomenergiára gyúrnak, a "csodás" úthálózatról már ne is beszéljünk ami 2-3x annyiba kerül, mint a "drága" nyugati országokban. Szemben a jóval fejlettebb országokkal, ahol a kerékpáros- és tömegközlekedés számtalan előnyét már rengeteg tanulmány kimutatta. De itthon a hülyék kormányoznak és ezért ilyen fos minden. Ezért kerül 3x annyiba 1km autópálya itthon, mint külföldön. De láthatod, hogy az ilyen okosak is, mint a kérdező aki szöveget sem tud értelmezni aztán meg a saját hülyeségét próbálja magyarázni az ilyenek okoskodnak. no comment!
Ezután az jön, hogy a gyalogos is tegyen Kresz vizsgát, mivel ő is a közlekedés része......
A legviccesebb az egészben, hogy a tömegközlekedés, illetve a kerékpárosok ellehetetlenítését majd az autósok szívják meg a leginkább, akik többszörös leterheltségű utakon közlekedhetnek annak minden "előnyével" együtt (dugók, balesetek)
Neki van jogosítványa:
https://www.youtube.com/watch?v=vE1nr_9Wr94
Történt 2015. december 11-én pénteken.
> „Az a vicces, ha összeszedjük a dolog ellenzőinek az érveit akkor kijön, hogy a kresztudáson, a kreszvizsgán nem is múlik semmi, jelentősége nincsen.”
Dehogy nincsen. De azt mindenki tudja, hogy a pirosnál ne legyünk a kereszteződésben, a jobb oldalon közlekedjünk, meg hogy a csúcsán álló háromszög és nyolcszög alakú tábláknál elsőbbséget kell adni annak, aki keresztbe jön. Csak valahogy az előbbi két szabályt a bicikliseknek nincs ínyére betartani, az utóbbit meg az autósoknak, akár van jogosítványuk, akár nincs, pedig tudják a szabályt. Ha bízhatnék abban, hogy ezt a három szabályt tényleg betartja minden közlekedő, már az sokat segítene mindenkinek a közlekedésben. Majd ha még így is zavarják egymást az autósok és kerékpárosok, akkor el lehet gondolkozni, hogy a többi szabályt is bemagoltassuk a kerékpárosokkal, de egyelőre inkább betartatni kéne a legalapvetőbb dolgokat.
Extra, hogy a gyalogosokkal is jó volna tudatosítani, hogy a kerékpárúton ne kézen fogva meg hármas sorokban sétáljanak középen, hogy a lehető legnehezebb legyen őket kikerülni), meg hogy ne lépjenek a bokor mögül szétnézés nélkül a kerékpárútra, mert nekik is fájni fog. (Azt valahogy már megértették, hogy az úttesten ne középen bóklásszanak.)
Nem. A vicces az, hogy ha az idióta Tarlós ezt tényleg megcsinálja, akkor teljesen lehetetlenné teszi a közlekedést -beleértve az autóközlekedést is.
Jelenleg az a legnagyobb vesszőparipája, hogy az utóbbi években többszörösére nőtt a kerékpárosok aránya és az autóról kerékpárra váltók szabálykövetési hajlandósága nem módosult a közlekedési eszközválasztással együtt. Azaz kerékpáron sem szabályosabbak, mint személygépjárművel. Ere szerinte a megoldás az, ha ezeket az embereket visszaülteti az autóba, így pár (tíz)ezerrel több gépjárművet enged ki az amúgy is túlzsúfolt utakra. De hova? A kerékpár- és buszsávok megszüntetésével jelentősen csökken az utak áteresztő kapacitása -ráadásul az esetleges felületnövelés elenyésző a helyigény növekedéséhez képest.
A "jó ötlet" több fontos dologgal nem számol: egyrészt a fenntartható közlekedési módot használók nem gépkocsival járnak, ezért ennyivel kevesebb foglalja a helyet az utakon azok elől, akik azzal járnak, másrészt azzal, hogy vizsgára kötelezné a kerékpárosokat, az összes Magyarországon kiadott vezetői engedély érvényességét belföldre korlátozná. Ez amellett, hogy nem fővárosi hatáskör, bizonyára jó hatással lenne a gazdaságra is...
A szerző véleményével nem mindenben értek egyet, de a lényeggel igen: n em Tarlós István fogja eldönteni, milyen járművek vezetéséhez kell jogosítvány, sőt az 1968-as bécsi egyezmény aláírása a kormánynak sem teszi lehetővé a "biciklis-jogsi" bevezetését:
"egyik szerződő fél sem követelheti meg, hogy a nemzetközi forgalomban részt vevő kerékpárok vezetőinek vezetői engedélye legyen”.
Akkor majd a külföldinek nem kell,elenyésző a külföldi kerékpáros forgalom a városban.
Tarlósnak ez egy jó ötlete, ha bevezetik akkor majd lesz nyavalygás,de mindenért van, legyen az vasárnapi zárvatartás vagy trafik vagy menekültügy. Majd elhallgatnak a nyavalygók néhány vaskos büntetési csekk után. Lehet menni szavazni másra ha itt a választási időszak.
> „Majd elhallgatnak a nyavalygók néhány vaskos büntetési csekk után.”
És azt hogyan adják oda nekik? A járdán fogják rendőrautóval üldözni a kerékpárosokat vagy mi? Ha a piroson áthajtó meg a forgalommal szembe menő bicikliseket nem kapják el, akkor nehogy már a jogosítvány nélkülieket kiszűrjék… Ez hülyeség.
Én továbbra is a biciklis rendőrökre szavazok, de azok úgyse lesznek, mert ha kicsit is szemerkél az eső, akkor a rendőrök nem mernek biciklire ülni, nem hogy utána menni egy szabálytalan biciklisnek.
Amúgy nekem tökmindegy, felőlem bevezethetik a kötelező jogsit kerékpárra is, nekem már van autóra. Csak gyakorlatilag semmi haszna nem lesz. Akkor lehetne értelme, hogyha már nem a nyilvánvaló, tényleg minden ötévesnél idősebb járókelő által ismert szabályokat akarnánk mindenkivel betartatni, de egyelőre ezek se mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!