Megint egy idióta fideszes ötlet?
Nem idióta és nem fideszes. A többi stimmel.
A munkahelyükre más településről utazók mindig is kaptak utazási hozzájárulást. Csak most más néven, más módon, más formában, de a lényeg azonos. Ennek az az oka, hogy az államnak kötelessége a megfelelő munkahely eloszlásról gondoskodnia, de ez nem mindig lehetséges. Ekkor - hogy legalább a költségekben ne legyen hátrány - támogatást ad.
Már nyugdíjba küldtek mindenkit, akit lehetett.
Nem biztos, hogy ott van nyugdíjba küldhető ember, ahol munkába álló van.
Az államnak semmi köze ahhoz, hogy magáncég hogyan egyezik meg a munkavállalóval.
Már most látom, h a szomszéd Lajos meg fogja kapni a támogatást, pedig csak két utcányira dolgozik, mert bejelentkezik állandóra az ország másik végére.:)
Szal baromság.
Vagy ha a munkájához kocsi kell.
Akkor mi van..? Van ilyen ... Asztalos ács kőműves stb.. Azok termeljék ki.
Amúgy 96000Ft kb egy 130-150Km-res bérlet havonta.
A benzin majdnem 500Ft litere.
Na most vegyük alapul 1 ember elmegy 100km re dolgozni naponta egy autóval ami 100on 5 litert fogyaszt. Mondhatni barátságos fogyasztású autója van. az napi 200km. 10liter benzin. 4500Ft egy nap.. Egy átlag dolgozó 25 napos munkában 112500Ft benzinből teszi ezt meg.
Keres 80-120ezer Forintot--- Megéri mi? És hallom a böszme kritikát a politikusoktól.. -A MAGYAR EMBER NEM MOBILIS! XD
Lakást bérel..? Ugyanott van + a saját háza otthon a falujába Adó alapdíjjak stb. Megint minuszra jön ki.
Akkor adja el? -Mit vesz belőle ott ahol még van munka? Lakókocsit vagy konténert! Megéri megint nem??! Egy bizonytalan munka miatt add el a házad! XD
Az a nagy igazság hogy ha az összes 40 év fölötti embert nyugdíjjba küldenék akkor se lenne elég munkahely a fiatalság számára akik agyonképzetten de gyakorlat nélkül várják soruk mindenféle koszos vállalatnál.
Szerintem még mindíg az a legolcsóbb ha autóval 4en-5en járnak dolgozni az emberek. De nem lehet elvárni azt se egy embertől hogy a napi 8 óra helyett 12 őt kelljen dolgoznia hogy megéljen és azt se hogy a 12 óra munka után még órákat utazzon!! Mert ha haladna az ember.. De nemhalad így se csak vegetál!
Úgy hülyeség ahogy van. Itt a hozzászólók a semmiről vitatkoznak.
Ha lenne olyan területe az országnak ahol munkaerő hiány van akkor azt mondom lenne értelme. De amíg egy álláshelyre 500-1000 pályázó van addig semmi értelme bevezetni. (Ez országrésztől független)
A helyi munkaerővel mindenhol fel lehet tölteni a létszámot.
Ma Mo.-n 1-1,5 millió munkanélkülire jut kb. 5-8000 álláslehetőség, úgy, hogy közbe szűnnek is meg státuszok.
És a többségére már megvan a "haveri" jelölt.
Többek között ezért szinte lehetetlen elhelyezkedni.
Remek! Örülök, hogy így megtudhattam, mi a dolgok valódi állása. Valaki azt is meg tudja esetleg mondani az eddigi hozzászólók közül, hogy mik is a pontos feltételek? Hogy milyen, mekkora réteget érint? Hogy mekkora nagyságrendű összeget irányoztak elő éves szinten? Hogy mi volt a cél (jó vagy rossz)? Hogy mi volt e témában előtte, mi milyen irányban változott?
Vagy ez igazából nem is fontos, csak az, hogy oszthassuk az észt konkrétumok nélkül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!