Ezt hol gyakorolják a motorosok?
Pár napja láttam amikor megelőzött két motor, az elől haladó motoros egy kerékre emelte a motort és felállt a nyeregre és úgy ment jó néhány métert, majd letette két kerékre és jó nagy gázt adva elhúztak mindketten.
Sosem láttam még élőben egy kerekező motorost, nagyon látványos és "félelmetes" volt, hogy gyakorolják ezt?
Mert belegondoltam ha egyszer elesik nem is nagy sebességnél akkor nem csak ő de a motor is széttörik, vagy összekarcolódik, hogy csinálják amikor életükben először próbálják ki?Meg mekkora erő kell egy olyan nagy motor megemeléséhez?Mondjuk gondolom a sebesség segít, de én biztos nem merném kipróbálni.
Simson miért lenne népszerű, akinek esze van meg egy kis pénze az vesz valami normális nyugati motort, ami néz is ki valahogy, na mindegy ezzel nem akarom leszólni a Simsont, csak mostmár elavult mind a teljesítménye mind a dizájnja.
Akik ilyen mutatványt csinálnak, ők 50 ccm-ben kezdik a motorozást, és nem úgy vannak vele mint a mai fiatalok hogy 1 év 50-es vagy 125-ös után már jön a 600-as motor mert ők már tudnak motorozni, aztán félálomból riasztják a szülőket hogy a gyerek feltekerte magát a fára... Én 3.-ik éve használom az RSV4 motoromat, mostmár elmondhatom hogy ismerem és tudom 100%-ban kezelni, megtartani, elbírok vele, de előtte 12 év kellet ahhoz hogy az RS50-től az RS125-ön át az RS250-el befejezzem a 2T pályafutást, ennyi időre volt szükség hogy az adott modelleket teljes mértékben kiismerjem, magyarán tudjak vele úgy motorozni hogyha pályán "kellet" menni akkor az RS250-el sorra szopattam a nagypofájú 600-as motorral körözgető és kötekedő köcsögöket, akik azzal hencegtek hogy a motor 600 ccm-nél kezdődik és hogy én mit akarok az RS250-el, aztán sorra aláztam őket, mivel csak a pofa volt de nem tudtak motorozni, nem ismerték a motort, ha kicsit jobban rádőltek a kanyarra, úgy ment ki a motor alóluk hogy öröm volt nézni, persze utánna jöttek a kifogások hogy így meg úgy meg hogy miért nem tudtak menni, a szokásos... Ezzel csak arra akarok rávilágítani hogy az ilyen mutatványokhoz a legapróbb részletekig ismerni kell a motort, de ahhoz évekig kell vele motorozni, persze mehet ez rövidebb idő alatt is, de abból nem szokott jó kisülni. Motorozni nem abból áll, hogy ráülsz és húzod a gázt neki, az a legkönnyebb része a dolognak...
Egy nagyobb sport/szupersport motornál inkább ahhoz kell az erő és az odafigyelés, hogy alsóbb fokozatokban az úton tartsd az első kereket, ha nagyobb gázt adsz :D
Olyan nagy ugyanis a forgatónyomatéka (a sebességnek ehhez nem sok köze van) ezeknek a tömegükhöz képest, hogy külön erőfeszítés nem kell, 1-es, 2-es, 3-as sebességfokozatban egyszerűen hirtelen meghúzod a gázkart, és már emeli is a kerekét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!