Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A nem jobbra tartás mögött...

A nem jobbra tartás mögött inkább szándékosság, mintsem tudatlanság áll?

Figyelt kérdés

Egyre inkább azt veszem észre, hogy akik autópályán nem tartanak jobbra (miközben üres a szélső sáv), inkább azért teszik, hogy feszültséget ébresszenek a többiekben: ha villantással jelzed neki, hogy engedjen, akkor jobb esetben megteszi, majd megsértődve villog, vagy ha elhaladsz mellette jobbról, akkor is valamiképp kimutatják a sértettségüket.


Mitől van ez a frusztráció az emberekben?


jan. 19. 00:11
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
17%

Mert magyarok...

És itt ezer és egy okot lehetne felhozni a magyarság frusztrációira...

jan. 19. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
94%

Sokszor egyik sem, csak pusztán nem törődnek a forgalom többi résztvevőjével. Manapság már sokaknak olyan a vezete66, mint egy kikapcsolódás.

Hátradőlnek, tempomat be, aztán lesz ami lesz.

jan. 19. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
43%

Mi az, hogy kimutatja a sértődöttségét? :D

Előzd meg jobbról aztán kész.


Szándékosság persze. De nincs értelme leállni izmozni. Mész mögötte, villogtatsz, tolod, csak azt éred el, hogy akkora tahón fog viselkedni mint te. Aztán lehet büntetőfékezni, mutogatni, leszorítani egymást meg ilyenek. Tök értelmetlen beleállni


#1: Tényleg nem is szoktak ilyet csinálni a román/szerb stb vendégmunkások, akik 110-zel csorognak át az országon...

jan. 19. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
84%

Két opciót látok ilyenkor, mikor pl az M7-esen beáll a középső sávba.

1; Ő úgy gondolja, hogy nem fogja kerülgetni a kamionokat, és marad középen.

2; Egyszerűen bennragad a középsőben, mert fél jobbra sávot váltani.

Az ilyen belső sávot kibérelők 90%-nál fiatal csajt látok a volán mögött.

jan. 19. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 kutyafule4 ***** válasza:
90%

Sose villogtak rám, miután elengedtek. Én is csak akkor, amikor a seggembe jött refivel vagy szarul beállított fényszóróval, ami a tarkómig tolja a lument, úgy, hogy a külsőben vannak.


Akik meg direkt a belsőben maradnak szerintem nagy részben csak bealudtak, vagy félnek, hogy beragadnak a külsőbe, szerintem csak a kis részük csinálja kibaszásból vagy önkéntes rendőrködésből.

jan. 19. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 kutyafule4 ***** válasza:
67%
#3 a másik kedvencem, főleg a nulláson találkoztam a fajtáddal, minden sávban folyamatosan haladnak, belsőben megyek egészséges követési távolságot tartva, erre jön a versenyző a seggemben kiégő féklámpával, aztán bevetődik jobbra, megelőz két méterrel, majd bebassza magát elém. Aztán kezdődik az egész vergődés elölről az előttünk lévő autóval.
jan. 19. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

Olyat ritkán látok, hogy valaki a teljesen üres külsőben marad. Olyan megesik, hogy azt gondolja megelőz még egy autót/kamiont vagy nem sorol vissza, mert előzni akarna, de előtte is sorban állnak már a kocsik.


Legnagyobb probléma, hogy a hátulról érkezőknek időnként fel kellene fogni, hogy nem csak ők léteznek, és a másik is szívesen haladna, csak már 8 másik autó van előtte.

jan. 19. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
76%

Mondjuk szerintem 10-ból 1 aki "megsértődik".


10-ből 9 ha villantok lehúzódik, vagy eleve figyel és lehúzódik. Ritka az akin látszik, hogy csak azért is ott ragad, ilyen esetben kisorolok jobbra, hiszen az a sáv üres és elhaladok mellette.

jan. 19. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%

Azt hozzátenném a villogás sem mindegy.


Villantok 1-et max 2-őt, a többség érti és lehúzódik. Aki meg nem arra tök felesleges többet, mert úgysem fog elmenni előled.


Illetve ha valaki lehúzódik, akkor azt illik megköszönni. Én villantok 1-2-őt vészvillogóval, és akkor nem marad senkiben frusztráltság.

jan. 19. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
24%

Sajnos szerintem alkalmatlanság van a jelenség mögött inkább.


Legyen az ok az, hogy fogalma sincs valakinek arról, hogy mi történik körülötte egy autópályán (vagyis mögötte...), vagy lesz@romság, esetleg para a "folyamatos" sávváltástól, mindegyik vezetésre alkalmatlanságról tanuskodik.


Kis kivétel ez alól, amikor a kamionok által elpusztított jobb oldali sáv képezhetne kivételt, de ugye ebben az esetben sem lehetne feltartani a hatulról érkezőt, szóval ha megtörténik, akkor ugyan ott vagyunk, hogy lehet választani a vakegér, tapló vagy mazsola közül.


Nagy kár, hogy nem lehet a gyakorlatban ezt a jobbratartást (csakúgy, mint az index nem-használatot pl) szankcionálni...

jan. 19. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!