Defekt - vajon szándékos rongálás műve?
A bicikli mások által is hozzáférhető helyen parkol már egy ideje. A dolgot homályosítja az a tény, hogy ebben az időszakban kísérletezve éppen túlfújtam a kerekeket, ami azt jelenti, hogy ekkor még nem tudván a külsőkre írt 4,1-5,1 bar közötti használhatósághoz képest próbálgattam a magasabb, hátul 6 bar, elöl valamivel alacsonyabb nyomást. Amiből szándékosságra tudnék következtetni, hogy a dolog 24 órán belül történt először az első, majd a hátsó kerék leeresztésével. Ide jön még az, hogy hetekkel korábban az első kerékben egyszer 2 bar-os nyomáscsökkenést tapasztaltam, amit a szelep átmeneti problémájának tudtam be. Ami még szintén gyanús, az az, hogy mivel elöl nincsen sárvédő, ott könnyű volt a szuronyt a futófelület kellős közepébe döfni, míg hátul a sárvédő miatt csak oldalról volt hozzáférhető, viszont ezt csak abban az esetben gondolnám igaznak, ha a hátsó kerék belseje tökéletes pozícióban feküdt a felni és a külső között.
A képen felül az első, alul a hátsó belső: [link]
Ti mit gondoltok erről?
Köszi Hellmano!
Napi 10 kilométert tekerek, de ahogy, a bicikli, úgy a belsők sem mai csirkék, de defektem több mint 1 éve, hogy nem volt, mióta újra visszarázódtam a biciklizésbe. A belsőt a hátsóban frissen cseréltem más okból (a már viseletes szelep kiszakadt a rányomós pumpa miatt) régóta meglévő belsőre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!