Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Örülnél neki, ha lenne olyan...

Örülnél neki, ha lenne olyan technológia, ami közúton állandóan vizsgálja a jármű sebességét és amint átlépi az adott területen lévő megengedett sebességet egyből büntetést ró ki?

Figyelt kérdés
Most nem arra gondolok, hogy ahol 50-nel lehet menni már 51-nél büntetne, de mondjuk ha 60-at átléped akkor (nem tudom pontosan most hány százalék a tűréshatár).
júl. 20. 10:44
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
75%

#8 De, összezavarja, mert a kábele elszabadult és hozzáért a féltengelyhez, az kidörzsölte a szigetelést, utána meg már a réz a féltengelyen letestelt. A szar testelés pedig ugráláshoz vezetett. Ha maga a jeladó szart volna be (bár igaz, ezt írtam, bocs a pontatlanságért), akkor valóban a többi jeladóról továbbra is helyes értéket vett volna, de mivel itt nem volt rossz a jeladó, hanem továbbra is továbbított jelet, ezért nem tudta, hogy rossz a jeladó. A hibatárolóba bedobott egy valószínűtlen jel hibakódot, de ez önmagában nem volt elég ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja a kérdéses jeladó jelét, hiszen nem tudhatja, hogy melyik a rossz érték, csak azt érzékeli, hogy az adatok nem egyeznek. Hogy melyik a rossz, azt nem tudhatja.


#9 ABS jeladóról veszi minden autó a sebességet, már ami az újabb, nem spirálos autókat illeti. ABS jeladó és keréksebességérzékelő egy és ugyanaz.

júl. 20. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
Elszabadult kábel, testelési probléma? Ne haragudj, én rendben tartom a saját járművemet.
júl. 20. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
#12 Mi köze van a kettőnek egymáshoz?
júl. 21. 05:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 bazaltkaroly ***** válasza:

Alapvetően, ha jól lenne kivitelezve, akkor támogatnám bizonyos feltételek mellett, mert ami most folyik az utakon az katasztrofális. Egy rendszerben lehetne rögzíteni a hatóságoknak, vagy az egyéb kint lévő dolgozóknak, hogyha valahol ideiglenesen változik valamilyen szabály. A mai informatikai rendszerekkel könnyen megoldható lenne, akár egy tablettel is. Rendszereket, meg mindenre csinálnak már (palackvisszaváltás, bankok, minden egyéb mellékes apróság), nem mondja senki, hogy lehetetlen egy ilyent megtervezni.

Persze kellemetlen belegondolni, hogy folyton figyelve vagy, de szerintem ha ezzel meg lehet akadályozni a halálos baleseteket, akkor nem zavar, nincs titkolni valóm, és szerintem, akik normálisan közlekednek, azoknak sincs.


#2 Én fizetem az adókat, fizetem a benki költségeimet, akkor ezek szerint bemehetek kirabolni? Fura a logikád.


#6 Ha kirabolják a házad, akkor letudod annyival, hogy szabad akaratból tette? Jó nyilván viccnek szántad. Hogy mivel pótolnám? Így is elég sok adót fizetek, és a kórházak, utak állapotáról ítélve nem nagyon csöppent oda belőle, úgyhogy kell ott lennie még valamennyinek. Egyébként még vissza is hozná az árát állambácsinak, mert a sok elborult közlekedőből visszajönne (és vannak bőven).

júl. 22. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
Nem olvasom végig, de nem lenne értelmesebb a sebességhatáron belül tartani a járgányt? Ha 30-as övezetben tövig nyomom a gázt, akkor sem menne többel?
júl. 22. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

#15

Igen, ez is egy lehetőség.

júl. 22. 13:14
 17/20 anonim ***** válasza:
51%

Az a baj, hogy még mindig nem világos számotokra, hogy nem csak közút létezik. Rengeteg autós jár például pályára.


Továbbá nektek az sem világos, hogy a szabály szerinti gyorshajtás és a relatív gyorshajtás nem ugyanaz.


És végül az sem, hogy soha nem a sebesség a baj, legyen az túl magas, vagy túl alacsony, hanem a sebességkülönbség.

júl. 22. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 bazaltkaroly ***** válasza:

#17 A Waze, és a Google maps is tudja, hogy melyik utakon mennyi a sebességhatár. Könnyem meg tudják állapítani helyzet alapján, hogy milyen úton jár az autó, így meg tudja állapítani, hogy közúton, vagy pályán van.


Lehet benne ráhagyás, és csak a súlyos gyorshajtást figyelné. Mint ahogy jelenleg is figyeli a véda.


És éppen ezért vannak sebességkorlátozó szabályok, amiket azért hoztak létre, hogy biztonságos legyen az út. Ezeket a szabályokat kell betarttatni a rendszernek.

júl. 22. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
#18 Ezek a magánutakat nem ismerik, ilyen helyeken nagyon sok esetben egy default 50-re állnak be. Tapasztalat.
júl. 22. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
#18 Tudja a francokat. Nekem a budai rakparton 70-et ír ahol volt egy lehúzott 70-es és egy 50-es tábla. Nem is nézem ezeket, csak 10 percenként, mielőtt eltévednék. Inkább a táblákat nézem.
júl. 22. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!