Aki ezen röhögőfejezik, az miben látja a megoldást?
Épp olvasom, hogy hosszútávú terv, hogy el akarják bontani a Nyugati téri felüljárót. Erre valaki bekommenteli, hogy akkor a Lehel tér irányából a Deák tér felé haladó autók hogy fognak eljutni? Egy sávon és ezáltal hatalmas dugót generálva?
Erre ilyenkor többen is egy röhögőfejet tesznek "lájkjuk jeléül" kb ugyanúgy, mint amikor valaki ellenzi a Ferenciek tere alatti aluljáró betömését is, mert az is inkább növeli, mint csökkenti a dugót. Ez is kap jónéhány röhögőfejet.
Kérdezem én: a dugónövelő újítások miatt aggodalmukat kifejező bejegyzésekre akik röhögőfejeznek, azok miben látják a problémára a megoldást?
(A végletekig nem lehet száműzni az autókat a közutakról.)
Tudod, vannak olyan esetek, amikor valaki akkora baromságot ír, hogy nem érdemes kommentálni, hiszen ott a cikk, ami szépen leírja, hogy mi a cél az egész lebontásnak, és ha ez sem győzte meg őket, akkor fölösleges koptatni a billentyűzetet. Ekkor egyszerűbb rányomi egy nevetőst, mert kevesebb macerával jár, és mégis kifejti a véleményt.
#9 Nem kell ilyen túlzásokba esni. Ha lusta disznó vagy, esetleg félsz az emberektől, akkor írd le azt. Nem fogunk meglepődni. Budapesten van Európa egyik legjobb tömegközlekedési hálózata, és ezt a britek, és az amerikaiak is elismerik. Kényelmes ücsörgést a dugóban!
A cél, hogy élhetőbbé akarják tenni a várost, és csökkenteni a káros anyag kibocsájtást. Ezt betiltással nem lehet elérni, mert abból felháborodás lenne, illetve kizárná az olyan eseteket, ahol nem lehet mellőzni az autó használatát, ezért úgy lehet rávenni az embereket, hogy előnyösebbé teszik az alternatív közlekedési módokat. Így több ember fordulna tökmegközlekedéshez, és azok az állítólagosan sokan lévő csövesek, és bűnözők száma is csökkenne. Vannak országok (pl Hollandia), ahol már léteznek autómentes városok, és nincs problémája senkinek vele. Persze ezek progresszív gondolkodású országok, ahol előrébb látnak az orruknál, és tudják, hogy mi a jó nekik, ez a gondolkodásmód Magyarországon még messze van.
Én is irtóztam régen tömegközlekedéstől, amíg ki nem próbáltam Budapesten. Az a felszabadító érzés, hogy nem kell parkolóhelyet keresgélni, dugóban állni, a hülyék miatt figyelni, levette az idegességet a vállamról. Ráadásul gyakoriak a járatok is városon belül, így nagyon rohanni sem kell. Azt meg hozzá sem teszem, hogy mennyi pénzt lehetne megspórolni, az autó fenntartása helyett (tankolás, készpénz, gumik stb), csak egy bérletet kéne venni.
#12 Tehát akkor te azt akarod, hogy hozzád alkalmazkodjon a világ. Sajnos ez nem így megy.
"És elvárom, hogy ne lehetettlenítsék el a helyzetemet,.."
Sajnos nem mindenkinek lehet eleget tenni. Egyéni döntés autóval járni, nem kötelezően vetették meg veled, hogy feltételeket szabj.
Te nézz utána inkább. De segítek, itt van feketén fehéren, hogy mi a fő szennyezőforrás:
"Nekem kocsival 40 perc ami tömegközlekedve 2 óra, és az idő pénz.Ki fogja megfizetni nekem ezt?"
Most számold ki az autód éves fogyasztását, a karbantartási költségeket (gumi, szerviz, vizsga, egyéb), az adókat stb. Hasonlítsd össze egy bérlet árával. Ha még mindig az autód az olcsóbb, akkor valószínűleg valami kókányolt hulladékkal jársz, aminek amúgy sincs semmi keresnivalója az utakon. Nincs két óra az út, lehet egy tíz perccel nő, amíg odaérsz a célodhoz, de szerintem az nem sok.
"Ott állok meg a címnél nem kilómétereket gyaloglok."
És pakolóhelyet keresel, parkolójegyet veszel, idegeskedsz, mert már nem lehet elférni. Egy kis séta nem fog megártani. Amúgy meg sok hely ugyanúgy kell sétálni a parkolóból.
"Cuccolni se fogok buszon 4 szatyorral. "
Nyugodj meg, nem azt mondtam, hogy tiltsuk be az autózást. Nyilván vannak esetek, amikor megéri vezetni. Itt azt kell csökkenteni, amikor fölöslegesen, már a vécére is kocsival mennek az emberek. Ha boltba mész kocsival, akkor azt mindenki megérti.
"Biciklivel meg járjon a hülyegyerek woltfutár amig el nem ütik."
Ebből a hozzáállásból úgy érzem, te ujjonganál, ha elütnének egy biciklist, ami nagyon rossz pszichológiai állapotra utal. Így nem kéne jogosítványodnak lenni. Ezért lenne jó bevezetni egy ilyen vizsgálatot a jogosítványszerzés mellé.
"Az nem alternatíva, csak vidéken, egyébként sport szabadidős eszköz."
Pedig sokan azt választják, és meg is vannak vele elégedve. Mér ha csak egy pozitívumot nézek, meg lehet vele kerülni a dugókat.
Figyelj, nem az autók betiltása mellett lobbizom, szerintem az egy rossz lépés lenne, de meg kell érteni, hogy vannak olyan esetek, amikor tényleg fölöslegesen ülnek autóba az emberek, és azokat kell kiszűrni. Ha te munkából, vagy bevásárolni, egyéb dolog miatt vezetsz, akkor nem tartozol ebbe a rétegbe. Azonban az írásod alapján pont annak tűnsz, aki csak lustaságból autózik.
13 amit linkeltél az egy irányított eu-s adatforrás a sok közül ,ha más forrást nézel teljesen más adatok vannak, ha világszinten nézed akkor meg elenyésző az autó szennyezése. Majd ha a sok eu-s milliárdos nem magángépeken osztja az észt talán hitelesebb is lenne az ülj buszra szöveg.
Te sem meg más sem fogja megmondani nekem mikor és miért ülök autóba én döntésem. Meg ugyis itt vannak a nagyon "zöld" eletromos kocsik ami életciklusuk alatt többet szennyeznek azt is szivatják de nem baj majd a hulladék akkut ki lehet dobni afrikában ott nem látszik, meg szét lehet szennyezni városok vizét magyar települések akkugyárai mellett.
persze olcsóbb a buszjegy, de az autó se drágább annyival amennyivel jobb.És ha nem akarok gyalogolni csak mert?
Te nyugodtan utazz hugyos üllésen a csövesek közt majd megkéselnek éjszaka mikor nem mondod meg hány óra van. Itt is a héven havi szinten támadnak meg lányokat ami a hírekbe bekerül az csak a jéghegy csúcsa, mikor az egyik apja megvédte. Akinek van pénze az nem fog így utazni.
#15 "amit linkeltél az egy irányított eu-s adatforrás a sok közül ,ha más forrást nézel teljesen más adatok vannak, ha világszinten nézed akkor meg elenyésző az autó szennyezése."
Csak azért mert nem akarod elhinni, még igaz. Belinkelhetnék harminc független forrást közel ugyanilyen eredményekkel, akkor sem fogod elhinni. Ez olyan, mint a lapos földesek mentalitása.
"Te sem meg más sem fogja megmondani nekem mikor és miért ülök autóba én döntésem"
Mit ahogy te sem fogod megmondani, hogy miként fogják alakítani a város közlekedését. Mondom, nem tilos autóba ülni, nem vagyok ellenére.
"a hulladék akkut ki lehet dobni afrikában ott nem látszik, meg szét lehet szennyezni városok vizét magyar települések akkugyárai mellett."
A tudomány, és a technológia már rég túl van ezen a kérdésen. A lítium-ion akkumulátorokat újra lehet hasznosítani. Legfeljebb a trehányok fogják eldobálni, de az elenyésző, és büntetendő.
"persze olcsóbb a buszjegy, de az autó se drágább annyival amennyivel jobb.És ha nem akarok gyalogolni csak mert?"
Mondom, az a te dolgod. Én is szoktam autóval járni, nem vagyok az autók ellen. De ne várd el, hogy a te döntésed miatt, az egész város rád alapozzon. Gondolom te sem örülnél, ha Jóska Pista traktorral szeretne járni, ezért traktorsávokat neveznének ki az utakon.
"Te nyugodtan utazz hugyos üllésen a csövesek közt majd megkéselnek éjszaka mikor nem mondod meg hány óra van. Itt is a héven havi szinten támadnak meg lányokat ami a hírekbe bekerül az csak a jéghegy csúcsa, mikor az egyik apja megvédte. Akinek van pénze az nem fog így utazni."
Ez akkora szalmabáb érvelés, hogy már a holdról is látszik. Nem hugyosak az ülések, és nem ölnek meg hetente embereket a tömegközlekedésen. Pont annyira veszélyes, mint az autós forgalom. Ezzel az erővel mondhatnám, hogy ne menj autóval, mert frontálisan ütközöl, vagy betörik az ablakodat, és kirángatnak. Nem ennyire sötét a helyzet.
Nekem ne mond milyenek az üllések és a járatok mikor saját szememmel láttam mi megy ott meg az aluljáróban. Én ezért gyerekimet se engedem fel, visszük iskolába kocsival inkább. Osztálytársát összeverték a buszmegállóban, másikat meg kislányt majdnem megerőszakolták a héven, körbeállták megtépték elvették a pénzét, azóta ő se megy már csak kocsival, nem tudom miről beszélsz?? Rendőrök semmit nem tettek nem is nyomoztak, ügy lezárva!
Amúgy kb 15% a teljes földön a co2 kibocsátás amit autók -buszok okoznak. Ez nem sok, európára levezetve meg lófa x kategória.Hugyozva erdőtüzet oltani .. Nagyipari országok ipari és energia termelő kibocsátása a jelentős
Én annyit tehetek hogy mindenki ellen szavazok aki ellehetetleníti az autókat, szerencsére sokan vagyunk akik ragaszkodnak hozzá mert nő az autók száma ahogy látom egy családban 2 van mifelénk.
Ha srác vagy kiedzed magad hogy csovesbanat ne merjen hozzad szólni ha lany vagy spray védő eszközt hasznalsz azt lefujjod szemebe megy kampec el lesz foglalva a fajdalommal meg nem.is lat addig elfutsz. Vagy csak nem egyedül járkálsz.
Meg nem kell oket bámulni aztan nem mennek oda hozzad, szemkontaktusrs jönnek
Sokan meg leskelodnek mindenkit meg kíváncsiak aztan rabasznak
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!