Miért van ennyi vasúti átjárós baleset?
Azért mert az emberek halhatatlannak hiszik magukat. " Úgyse jön még a vonat, úgyis átérek, nem látja senki" aztán bummm
Egy hete vasúti átjáró , villog a lámpa, a rúd még nem jött le, kocsis szembe áthajt, gyerek, asszony mellette... Sietnek de minek aztán ha épp jött volna az IC akkor egyik szemgólyóval a bokor alatt pislog másikal meg 200 km-rel.odébb h wtf?
Tavaly még az év nagy részében covid lezárások voltak.
Idén márciustól mindenki mászkálhatott össze-vissza.
Nem ma történt, de megtörtént.
Fehéren villogott a jelző. Fás környezetben éppen csak látni lehetett, hogy közeledik valami fény.
Fékeztem, megálltam, s közben reszkettem, hogy a mögöttem jövő be ne lökjön a vonat alá.
A möttem jövő vészfékezett, s kipattant a kocsiból.
Elhúzott a vonat.
A mögöttem jövő mondta, hogy le akart b@szni...
Kezeztünk, aztán mindenki ment tovább.
"Azért mert az emberek halhatatlannak hiszik magukat."
Ez a legrosszabb indok amit ilyen eseteknél olvasni lehet.
Az emberek nem hisznek semmit, egyszerűen felelőtlenek, vagy nem oda figyelnek mit csinálnak. Nem azért hajtanak a látható vonat elé, mert Songokunak képzelik magukat, hanem mert pl a telefont buzerálják.
Azért mert nem veszik komolyan a vasúti átjárót. Villog fehéren? Padlógáz. Piros? Még átérek mivel Vin Dieselnek is sikerült.
10-ből 8 nem is lassít és ami még rosszabb hogy senki sem néz szét főleg ferdén keresztező síneknél.
Oké 4-es Andersen elhisszük a mesét. Bár szerintem nem így volt. Gondolom nem 100-al vágtatott el a vonat, hanem kb 15-el.
És nem pacsizgatni kellett volna a cimbivel, hanem azonnal jelenteni a 112-n, hogy a következő autós ne járjon úgy mint te.
Borzalom ami az utakon megy. Én márnem vezetek, mert orvosilag alkalmatlan lettem rá. Jobb is, már megbolondultam volna. Kicsit több mint 1 millió km-t vezettem hivatásos jogsival. Most kerékpározom és már előre remegek ha ki kell mennem a főútra. Van egy néhány km-es szakasz amit nem tudok kikerülni. 3 számjegyű főút, ne a 4-es útra tessék gondolni! Hogy itt mit csinálnak az autósok az elképesztő. 2 km alatt 3-4 közvetlen életveszélyes helyzet adódik. Kamion szembe, de engem még megelőz. Kamiont/buszt előzi amikor én megyek szembe... Nem belátható kanyarbna előzés, ugyenebben a kanyarban úgy kanyarodik hogy levágja a kanyart, megsérti a mási sávot bőven, úgyhogy ha jönne valaki biztos vinné legalább a tükröt....
Oldaltávolságot normálisan betartó autóst kb havotan egyszer látok.
Nemrég a rendőr kishíjján elütött, aztán néztek ki a skodából mint a vett malac, hogy miért rázom az ökölm.
Namost amikor az ilyen ökör amikor egy vonattal találkozik, akkor ott nem a tükör törik csak, hanem benne lesz a fókuszpluszban hogy mit csinált.
Emellett vannak még a tiktokosok akiknek radarból van a szeme és kanyarban is lát. Legalábbis azt hiszi. Nézi a képernyőt és közben 100-al vereti neki, mert majd a Zadaptívtempomat úgyis megfogja.
Nincs megfelelő oktatás, onlány levizsgázik mindenki. Ez nagyon nem jó. Nem elég az a tapasztalat amit a gyakorlatil órákon kapnak. Kellene a vezetéselmélet személyes oktatása. Amikor egy tapasztalt, sokatlátott oktató tartja az órákat és alaposan ki tudja egészíteni plusz információkkal.
Ki kellene vezetni az árstoppot is végre, hogy kevesebb autós legyen. Van hogy 5 percet állok a kocsibejáróban mire ki tudok fordulni az útra annyian jönnek. Imádtam a kovidos karantént, én voltam a legboldogabb ember akkoriban, hogy biztonságban tudtam kerékpározni!
"10-ből 8 nem is lassít"
Olvastam a jelentést a mindszenti balesetről ahol 5-en maradtak ott.
Azt írták, hogy nem hogy a vasúti kereszteződés előtti megálláshoz kevés volt a lassulás, de még az utána következő kereszteződésnél is egy komolyabb fékezés kellett volna a megálláshoz.
Fogalma sem volt a palinak hol vannak, csak mentek mint a vak ló a csutában.
"A gépkocsi sebessége ezután az ütközésig 3 mp alatt kb. 15 km/h-t lassult, ami
1,4 m/s2
átlagos lassulást jelent. Ez még a becslés jelentősebb hibája esetén is
csak tényleges, aktív fékezéssel érhető el, viszont jelentősen kevesebb, mint
vészfékezés esetén.
A számítások szerint ezt a lassulást a továbbiakban még ahhoz is fokozni kellett
volna, hogy a tehergépkocsi vasúti átjárót 15 méterrel követő útelágazásig
megállhasson."
#7
Írtam, "nem ma történt", még a mobilkorszak előtt.
És a vonat sebességét "nem mértem", és nem is írtam, és annyira nem is figyeltem, hogy megsaccoljam.
Mással voltam "elfoglalva" -a nejemet nyugtatgattam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!