Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Magyarországon miért nem...

Magyarországon miért nem lehetne megszűntetni a sebességkorlátozást az autópályákon?

Figyelt kérdés
Németországban pár kívételen kívül, mint pl település környékén stb nincs sebességkorlátozás mégsincsenek arányosan több balesetek.

2022. okt. 1. 01:00
1 2 3 4
 31/33 anonim ***** válasza:
73%

Ja, persze.

Az utak szrak, a közlekedési morál meg valahol a béka sgge alatt tötymörög.


Így is elég sok a súlyos közúti baleset, hát még, hogyha ezt eltörölnék.

Ne légy már hlye, indulj el időben, de ne akarj száguldozni.

2022. okt. 3. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/33 anonim ***** válasza:

Szar utak, kocsik, sofőrök de leginkább szar emberek.


Ha most kellene kezdeni valamit akkor elengedhető lenne


M7 (önmagában alkalmas rá teljes hosszában viszont a nyári időszakban csak Fonyód után lehetne Nagykanizsa felé)


M70 (teljes hosszában)


M6 (teljes hosszában kivéve az alagutak)


M60 (teljes hosszában)


M5 (alkalmas rá teljes hosszában de a forgalom miatt csak Kecskemét után lehetne engedni)


M43 (teljes hosszában)


M30 és M35 (teljes hosszában)


M3 (Polgár és Vásárosnamény között)


M15 (teljes hosszában)


A gyér forgalom miatt az M44, M85, M86, M25 például jó lehetne csak nincs leálló sáv. A főispánok új találmánya.


Lehetetlen lenne: M1, M0, M80, M9

2022. okt. 3. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/33 anonim ***** válasza:
46%
A szar utakat cáfolnám, nem egyszer, nem kétszer autóztam görögbe, olaszba, belgába, ha nem mellékutakról van szó, hanem autóútról-autópályáról, semmi baj nincs a magyar utakkal. Viszont. Jobbratartás nagyon keveseknek megy. Ez külföldön is probléma, csak ott legalább nem 2x2, hanem 2x3 sáv van sokkal több szakaszon. Meg úgy általánosságban, magyar virtus, azért van alkoholra is zéró tolerancia, mert mi nem tudunk olyat, hogy "csak három deci sör ebédhez", ha elkezdünk inni. Pont ez van a sebességgel, ha nem lenne korlát (így is gyorshajtó-paradicsom vagyunk a hatalmas toleranciával, a 110 az de facto 130, a 130 meg 150, és sokaknak csak ezért van GPS-e), nem az menne 180-nal, aki tud is annyival menni, hanem mindenki, akinek bírja a kocsija. Tehát nem út-, látási és képességbeli viszonyoknak megfelelően közlekednének az emberek, hanem úgy, ahogy a csövön kifér.
2022. okt. 7. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!