Mielőtt indul a repülő az állóhelyről miért alszik el kétszer is 1-1 pillanatra a belső világítás?
Figyelt kérdés
2021. dec. 26. 22:01
1/6 anonim válasza:
Akkor váltanak külső tápról APUra vagy APUról hajtőműgenerátorra.
2/6 anonim válasza:
Ahogyan előttem mondták, akkor váltanak energiaforrást. Addig konkrétan rá volt kötve a hálózatra a gép mint egy mosógép, majd ekkor kapcsolják át a generátorjaira hogy úgymond önellátó legyen. Viszont abban a pillanatban kevés feszültség áll rendelkezésre, és hogy a fontos berendezések egy pillanatra sem maradjanak áram nélkül így olyan helyről vonják meg az áramellátást ami nélkülözhető pár pillanatra, például a világítás.
3/6 anonim válasza:
Nem áramellátás az oka, de hirtelen nem jut eszembe hogy miért csinálják. A lényeg, hogy a pilótafülkében kézzel kapcsolják, része a checklistnek.
4/6 anonim válasza:
Megvan. Azért, hogy az utasok vész esetén jobban lássák a jelzéseket, pl. vészkijáratot. És nem csak felszálláskor, hanem leszálláskor is dimmelik a fényeket ugyanezen okból.
5/6 anonim válasza:
De itt nem a dimmelés volt a kérdés hanem a pillanatnyi kihagyás. Amikor fent váltasz batt-ról APUra az pont ilyen.
6/6 anonim válasza:
Ezt értem, de a checklist onnantól kezdődik, hogy bezárják az utasok megérkeztek és becsukják az ajtókat. Innentől beszélünk a felszálláshoz való felkészülésre. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!