Ezek nem is nagy sebességek. Sőt. Én gyakran vezetek egy adott autópályán, és kb. mindig olyan kihalt, bárcsak lehetne többel menni mint 130. Mármint, én betartom a szabályokat, ha 130-al lehet menni, annyival megyek, de van, ahol lehetne több is a megengedett a ritka forgalom miatt. Szóval szerintem nincs semmi baj a sebességhatárokkal. Azokkal van a baj, akik sokkal többel mennek, mint a megengedett. Nekik kéne küldeni a büntetéseket, de a sebességhatárok szerintem tök okésak.
2020. aug. 31. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
12/32 anonim válasza:
Mo.-n mindegy, mert mindenki mindet úgy értelmez, ahogyan akar. A legjobb az lett volna, ha nem lennének bivalyerős autók, hanem max egy 160km./h.-ra képes.
2020. aug. 31. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
13/32 anonim válasza:
A jelenlegi korlátokat kéne betartatni. Bőven elég lenne.
Valamint tényleg oda kitenni a 60-40-30 táblákat, ahol indokolt. Építkezésennkikor munkások levonulnak fordítsák el, zacskózzák le.
Néha olyan kanyarok előtt van kint a 70-es tábla, amit 90-el simán beveszel egy 30 éves autóval is (és nincs kereszteződés sem), máshol meg 50-re kell lassítani, max egy "kamyar" tábla van kint, sebességkorlát nincs.
És a veszélyeztető előzők és életveszélyes követési táv tartóktól dashcam felvétel alapján bevonni a jogsit. Örökre.
2020. aug. 31. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
14/32 anonim válasza:
Szerintem jók a sebességhatárok, csak a toleranciát kellene csökkenteni közigazgatási eljárás esetén. Tehát ne lehessen 90 helyett 105-el, 130 helyett 150-el menni.
2020. aug. 31. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
15/32 D. Brasco válasza:
Nyugodtan lehetne emelni is őket mert pont ezt akartam irni amit az utolso hogy autopalyan tulajdonkeppen buntetlenül tudsz moat is 152-153-al menni stb......
2020. aug. 31. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
16/32 anonim válasza:
Ausztriában lakott területen kívül 100 a megengedett és kevesebb baleset van. Nem a sebességkorlátozásban van a hiba.
2020. aug. 31. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
17/32 anonim válasza:
Nem olyan nagy sebesség az a 90. Amúgy meg aki nem mer vezetni, van tömegközlekedés is. Szerintem meg inkább növelni kellene +10-el, úgyis alig van aki betartja a 90-et.
2020. aug. 31. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
18/32 anonim válasza:
16:
Csak ugye nálunk meg 105-ig csak akkor büntetnek, ha megállítanak, ami meg nagyon ritka. Azaz a gyakorlatban ugyanaz a sebességkorlátzás van ott is, csak ott jobban betartatják, emellett ott simán kanyaros utakon sem tesznek ki 60-as táblákat, a többség mégis tisztaban van vele, hogy ott nem érdemes kihasználni a 100-at. Meg ott kevesen mennek bele kockázatos előzésekbe.
Nálunk ha valamit szabad, akkor nem csak felhívás a keringőre, hanem amennyire lehet, túl is tolják az emberek. A 60-as táblák is azért vannak sáveltolásos útfelújításoknál, mert akkor csak 80-al mennek, ugyanebben a helyzetben osztrákoknál kitesznek 80-ast, és azt betartják, nálunk a 80-asnál 100-al mennének...
2020. aug. 31. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
19/32 anonim válasza:
Átlagos képességű ÚTRA FIGYELŐ sofőrrel...
90-ről jó burkolaton száraz úton kb 55m a féktávolság
105-ről kb 84m.
Ahol 90-ről már megálltál volna, 105-ről lezdve 60 km/h val bhaszod telibe az akadályt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!