Simson s51-et lehet vezetni AM-es jogsival, azt nem nézik hogy 50 helyett 51 ccm?
Heteske!
Ha figyelmesebben olvasnád a vélaszokat -és még értelmeznéd is- rájöhetnél hogy miről is van szó.
#2 válaszomban azt írtam, hogy az 50 és az 51 között nincs köbcenti eltérés.
Mivel ez volt a kérdés!
Szóval, alapjaiban ugyan az a motorblokk, csak van egy két műszaki újítás.
Vagyis ugyan az az 50ccm-s, kétütemű résvezérlésű léghűtéses egyhengeres. Sőt, még a henger dőlésszöge is maradt a régi 30°-os.
Senki nem azt kérdezte, hogy miként kell a berúgótengelyt cserélni, senki sem volt arra kíváncsi, hogy a csapágyak kenési rendszere megváltozott, stb.
Ergo olyan dolgokra válaszoltál, amit senki sem kérdezett. :)
Próbálsz kitolatni a hülyeségedből.
Nem fog menni, te állítottad, hogy a két blokk ugyanaz, csereszabatos.
A tény ezzel szemben az, hogy a két blokk nem ugyanaz, ennyi. De magyarázd csak a fotelhuszár bizonyítványodat...
"Kedves" 2., 11. válaszoló. Nem emlékszem, hogy pertut ittunk volna, tehát legyen szíves megválogatni a szavait (tisztánlátás kedvéért: 7-es vagyok).
Másrészt a trabant és a ferrari motorja is alapjában ugyanaz, hisz van benne henger, dugattyú, benzinnel működik. Én kiemeltem pár eltérést (nem mindet), amiből egy olyan ember, aki tényleg ért a motorokhoz, le tudja szűrni, hogy még alapjáben sem ugyanaz a kettő. Persze fotelből könnyű okosnak lenni. Lehet, hogy több simson blokkot szereltem/javítottam pár évtized alatt, mint amennyit ön akár látott is.
Mindenesetre részemről a téma - értetlenség okán - lezárva, bármilyen további kötekedés jelentésre kerül. További szép napot.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!