Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért csinálja ezt az autósok...

Miért csinálja ezt az autósok nagy része?

Figyelt kérdés

Négy sávos úton (2 sáv egy irányba) szlalomoznak, padlógázzal gyorsítanak, aztán nagy fékezéssel ugyan úgy a pirosnál állnak. Vagy mikor ketten vagyunk, piros a lámpa, én szépen odagurulok, a sok versenyző pedig padlót nyom, majd 3 másodperc múlva szépen egymás mellett állunk.

Nem lenne egyszerűbb szépen elgurulni a lámpáig kevesebb üzemanyagot fogyasztva? Miért kell az utakon “megmutatni”?


2020. jan. 10. 19:28
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Úgy lehetséges, hogy mondjuk az egyik sáv gyorsabb, a delikvens átsorol, de aztán a másik lesz gyorsabb valamiért, így beéri a korábban gyorsabb sávot, akkor megint átsorol, aztán megint a másik lesz gyorsabb és így tovább. Budapesten (én nagyrészt ott vezetek, ott viszont sokat úgyhogy eléggé ismerem) ez elég gyakori. És ugye a nem biztos hogy rögtön sávot tud váltani, mert nincs hely, nem engedik be, hirtelen gyorsul fel a másik sáv stb. Ami időt és távot nyer, az rögtön el is veszíti. Vagy minimális időt nyer. Higyj nekem, kipróbáltam. Fél órás úton max 2 percet nyertem vele, de volt hogy annyit se. Plusz ugye nagyobb gázok hogy be tudj sorolni, több fék, nem éri meg. Csak úgy tudsz érdemlegesen gyorsabb lenni ha gyorsan mész ahol lehet, azt is kipróbáltam:50 helyett 70-80,70 helyett 100-110,130 helyett 170-180. De a legtöbb ott is 15 erc volt amit nyertem, az is egy 250 km-es úton... Csak ugye a cikázás kva veszélyes, a gyorshajtás meg 30 ropi. Nekem egyik se ér meg pár percet.
2020. jan. 11. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 Beviz Elek ***** válasza:

Sofőr vagyok, az a munkám hogy egész nap vezessek. Ne magyarázd már meg hogy ha előreszlalomozol a kocsik között, akkor ugyanott hátul maradsz. Még a végén kiderül hogy motorral sem lehet jobban haladni. Sokat vezettem Bp-en is, sokszor csak így tudod tartani a tempót a zöld hullámmal.

Fogyasztás, fék tekintetében valóban nem éri meg, felesleges, de időben rengeteget lehet faragni.

2020. jan. 11. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Oké, te így gondolod/talasztalod, én máshogy. A motoros azért más, mert teljesen függetlenül tud mozogni a többi autótól plusz gyorsan is hajtanak. Nem tudom milyen sofőr vagy és nem akarok személyeskedni se, de pl. a furgonosok elég cifra dolgokat tudnak művelni. Lehet ha kanyarodósávban előznék, meg záróvonalon, meg ráhúznám a kormányt a másik elé akkor tényleg sok időt lehetne megspórolni.
2020. jan. 11. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Szerintem előrébb lehet jutni azzal, ha szlalomozol az autók között hisz kihasználod az épp üres helyeket és így "kapaszkodsz" egyre előrébb.

A másik pedig hogy elgurulsz szépen a piros lámpáig. Hát gurulhatsz, csak pl. Budapesten a nagyobb köruton gyakoriak a lámpák. Mivel nagy a dugó mikor zöldre vált minél több ember igyekszik átjutni rajta. Ha te mész a sor elején és látod hogy a következő lámpa piros lesz mire odérsz és elkezdesz gurulgatni lassan akkor lehet hogy a sor végén miatta valaki épp egy villamos sínen vagy az útkereszteződésben ragad amit ugyebár célszerű lenne mielőbb elhagynia, ám az elöl guruló miatt aki feltartja a sort nem tud.

2020. febr. 1. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!