Nevetséges és szánalmas a tűzoltó felborulása egy mentési bemutatón? Direkt selejtet gyartatnak es adjak el a gagyit, a tervezők ostobák vagy tudatos trógerek, amikor lattam poennak tűnt de ez a kemény valóság .
Nem szánalmas, és még kevésbé nevetséges. Balesetek előfordulnak. Én úgy hallottam, hogy valaki átszaladt előtte, és a gyalogost próbálta kikerülni.
Az szánalmasabb, hogy némelyk videón milyen trágár módon beszélnek a fiatalok ok nélkül (még a baleset előtt).
Nem nevetséges, és nem is szánalmas.
Nem szaladt át előtte senki.
A konstrukció rossz. Ezt jelezték már évekkel ezelőtt is.
Nem ez volt az első eset.
Magasan van a súlypontja, és a benne lévő víz elrántotta oldalra.
Baleset volt, és csak azért kapott ekkora figyelmet mert közönség előtt történt.
Sok volt már ilyen, csak nem vette fel senki 3 oldalról HD-ben.
Na, hát a 130 millióból már nem futotta menetstabilizáló rendszerre, ez van. Meg hát magasabb is lett, mint ami kéne, persze jobban borul. Ja hát a fékekről ne is beszéljünk, hát azért lett dobfék mert az jobb a terepre biza. Más kérdés, hogy pár hónap után vibrálni kezdenek, mert nem bírja a használatot.
De hát mivel a bm heros a katasztofavedelem vezetesenek tulajdonosi felugyelete alatt all, ennel tobbet nem hiszem, hogy mondani kell miert ilyen fos es dragabb mint nagy multu nyugat-europai cegek altal gyartott autok.
Majd ráverik a gepeszre, hogy nem tud vezetni, meg a kovetkezonel ugyanugy es igy tovabb es igy tovabb. Ha meg nincs eleg tuzolto, majd letagadjak mint barmi mast.
Csak a közbeszerzéssel megtámogatott gyártó érdekei számítottak. Különben ki a fene rakott volna tűzoltóautóba érintőképernyős kezelőszerveket. Kezelje tűzálló kesztyűben az, aki kitalálta. A régi szereken mindennek mechanikus kezelőszerve volt. Az mindig működött, nem függött a kijelző működésétől, a szoftver bénaságától. Ez meg... a gépet védi. Ha túlterhelődik a szivattyú, ha túlmelegszik a motor (Euro6-ot nem az álló helyben padlógázon járásra találták ki) azonnal letilt. A víz nem jön, a tömeg lincselni akar, a tűz meg vidáman ég.
A régi szereken kézzel csináltak mindent. Lehet hogy nem volt Euro 6, de működött, és ha közben esetleg a motor megforralta a vizet, hát így járt... de a tűz el lett oltva.
Az "egységes tűzoltó jármű" koncepció is egy nagy baromság. Teljesen más jármű kell a belvárosba, szűk utcákba, más a hegyvidékre, meredek utakra, más egy homokos talajon megközelíthető alföldi bozóttűzhöz.
Ez a tákolt szar egyszerre akar lenni mindegyik, de igazából egyikre sem jó. (csak egy példa: 6 tonna víz van benne, de a fék DOBFÉK!!!, fogja meg ezzel az Istenhegyi úton lefelé menet az, aki beletervezte)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!